SUPERBno vozilo

Škoda Superb Business 2.0 TDI DSG

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Danas je s nama automobil za ljude bez predrasuda. Odabir koji pokazuje da ne patite za tuđim odobrenjem i švapskim značkama. Škoda Superb - san svakog člana srednjeg menadžmenta.

Koje je boje i veličine?

Metalik crna boja je u pitanju. Kakav biste to ozbiljan menadžer bili, recimo, da je u pitanju svijetlo plava? Salutiramo hrabrima koji razbijaju dosadu na našim prometnicama. U igri “‘K’o ima većega” nećete pobijediti sa svojom 4.87 metara dugom Superbicom jer dečki s A6icom, E-Klasom i Peticom ipak imaju većega, premda samo za koji centimetar.

Kakva su svjetla?

Gotovo svugdje će vam svijetliti LEDice osim ispred vas jer je Škoda tih godina nažalost nudila isključivo Bi-Xenon farove.

Kakvi su kotači?

Dostatnih 17” je gore. 18” bi izgledalo bolje, ali to ćete morati obrazložiti Ankici iz računovodstva.

Hvata li poglede?

Jedini način da to postignete jest da svog Superba obojite u neon zelenu boju kao na slici.

Neon zelena Škoda Superb

Neon zelena Škoda Superb i čudan čovjek s desne strane.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Jedina zamjerka koju smo uspjeli pronaći interijeru jest niska razina percipirane kvalitete. Pozitivne strane su prostranost i više nego zadovoljavajuća kvaliteta izrade. Volan je ugodan pod rukom i dobre veličine. Sjedala su udobna i s dovoljno potpore, ali šteta što su presvučena isključivo tkaninom. Ručica DSG mjenjača je gotovo identična ručnom mjenjaču te se nekad zapitate jesu li mogli uložiti malo više truda.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Jedan od razloga zašto volimo Superbicu jest činjenica da posjeduje veliki broj vrlo zanimljivih i praktičnih pretinaca. Na primjer, postoje pretinci za čak dva kišobrana. Prvi se nalazi u vozačkim vratima, a drugi ispod suvozačkog sjedala. Dva para naočala možete pospremiti u krovni pretinac. Ispod središnje konzole stane velika količina sitnica kao i u hlađeni pretinac ispred suvozača. Parking ili bilo kakva druga kartica odlaže se na kopču koja se nalazi na vjetrobranu. Sve što je sitno, a stvarno želite da vam je pri ruci možete pospremiti u džepove koji se nalaze sa strane sjedala. Da ne duljimo zaključak je da ova Škoda vjerojatno ima više pozicija za pospremiti stvari nego prosječna zagrebačka garsonijera.

Što ima zanimljivo od opreme?

Nažalost, Superbica ovdje prati Premium njemačke limuzine te osim dvozonske klimatizacije, Autoholda, automatskih svjetala i brisača nema neke pretežito zanimljive opreme. Ako ćemo biti iskreni Škoda Superb za razumne novce nudi puno zanimljivih stavaka. Ako vas zanima koje su to, kliknite na poveznicu.

Situacija na stražnjoj klupi?

Osim velike količine prostora za putnike gotovo svih visina, straga nećete pronaći ništa osim naslona za ruku s držačem za čaše. Eventualno možete staviti dvije dječje sjedalice, no one će vam biti toliko daleko da ćete jedva čuti bebače kako plaču.

Prtljažnik?

Jednom prilikom smo prevozili dvosjed u Škodi Octaviji. Vjerujemo da bi ovdje stao i trosjed… s dvoje ljudi na njemu…pokrivenih dekama.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Pozicija 8” ekrana mogla bi biti malo viša kako ne bi morali skidati pogled s ceste, ali s obzirom na to da je vrlo jednostavna za korištenje to nije veliki problem. Grafike su jasne i responzivnost je na razini starijeg smartphonea. Koristi se isključivo dodirom što je dobro ako su vam prsti stopostotno čisti u svakom trenutku. U praksi je drugačije pa savjetujemo ulaganje u krpicu.

Zanimljivosti?

Pretjerano zanimljivih ekrana nema, no budimo realni, treba li vam zaista nekakav sportski prikaz u obiteljskoj limuzini? Ako je odgovor potvrdan, bolje vam je kupiti vRS Octaviju.

Kako se mogu povezati?

Bežičan je isključivo Bluetooth za razgovore i glazbu. Kabel će vam trebati za AUX, punjenje preko USB-a ili korištenje Apple CarPlaya i Android Auta.

(Ne)obična instrument tabla?

Sve je uobičajeno osim što je jedna od rijetkih gdje je brojač okretaja s dvije znamenke (x100).

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Dvolitreni turbodizelaš sa 150 konja. Ništa spektakularno, ali provjereno dobro te navodno vuče sve do 220 km/h.

Što mijenja brzine?

Odličan DSG mjenjač sa šest brzina.

Koliko troši?

Ako se vozite sami vjerojatno oko šest litara, no sa spomenutim trosjedom vjerojatno 6,3.

Pogon je na…?

Prednje kotače. Postoji i 4Motion verzija za obitelj Yetija.

DOJAVE IZA VOLANA

U Superbu smo napravili priličan broj kilometara po raznim prometnicama i priznajemo da je svugdje bio dobar. Udoban je i okretan u gradu, a na brzoj cesti je tih i stabilan. Vozeći magistralom treba biti pažljiv da ne izazovete mučninu putnicima straga. Ono što je očekivano jest da se nećete zabaviti u ovakvom automobilu, a razlozi tome upravo leže u vrlinama Superba. Ovo je jedan velik i prostran obiteljski automobil s niskom potrošnjom koji sve radi onako kako očekujete - zato i jest SUPERBan.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koje su mi alternative?

Opel Insignia koja kaska svime osim možda dizajnom. Ford Mondeo i VW Passat koji se više ne proizvode te Mazda 6 koja nudi sve što Superbu fali u pogledu vozačkog iskustva.

Koliko košta?

169 900 kn vas dijeli od ovog Superba što je prilično dobra cijena s obzirom na ono što dobijete.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Nije ni Kia što je nekad bila.

Next
Next

Vrag je u detaljima