Nostalgični Mitsubishi Pajero

Ako ga vidite na cesti, zalutao je.

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Automobil kojemu je mjesto na gradilištu jednako kao i bageru - Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 4WD iz 2014. godine.

Koje je boje i veličine?

Ako ga uspoređujete s viličarom, nije velik. S druge strane, Renault Twizzy izgleda kao da mu stane u gepek. E da, sive je boje.

Kakva su svjetla?

Dovoljno velika i jaka da vidite radi li netko na miješalici na drugom kraju gradilišta ili je na gablecu.

Kakvi su kotači?

Na terencu su bitnije gume od felge, one su tu da ispune mesnate gume veličine 265/65R17.

Hvata li poglede?

Ako ga gazda vozi i predugo gablate, vi ćete uloviti njegov pogled.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala su od izdržljive tkanine, podesiva u jako puno smjerova te se sjedi iznimno visoko u odnosu na pod automobila. S te visine sjedala, ručica mjenjača lako je dohvatljiva kao i veliki volan koji vam daje apsolutni osjećaj kontrole nad svim građevinskim radovima. Ručica mjenjača je vrlo mehaničkog osjećaja i kada ubacite u D, neće biti dileme jeste li to napravili.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Sada kreće zabava. Ako zanemarimo glovebox, stvari možete pospremiti skoro svugdje u automobilu. Prvo valja istaknuti dvostruki pretinac ispod središnje konzole koji olakšava sortiranje stvari kao i male pretince ispod kontrola klime. Gdje možte odložiti piće? Ovisi sjedite li u prvom, drugom ili trećem redu ovog automobila. Držači za piće nalaze se neposredno iza mjenjača, na središnjem naslonu za ruke i na lijevoj strani u prtljažniku.

Što ima zanimljivo od opreme?

S obzirom na činjenicu da je riječ o terenskom vozilu, opreme za udobnost nema napretek. Istaknuli bi automatsku klimu i 3. red sjedala. Najzanimljivija oprema je ručica koja služi za odabir pogona, tj. želite li u tom trenutku pogon na zadnja dva kotača ili na oba čet’ri (nije tipfeler, nemojte se ljutiti :)).

Situacija na stražnjoj klupi?

Osjećati ćete se kao da ste na Safari turi. Sjedi se visoko tako da imate dobar pogled kroz velike prozore. Mjesta u srednjem redu ima za normalne ljude, a u zadnjem i za avanturiste..

Prtljažnik?

Postoje dvije situacije:

  1. Trebate veliki prtljažnik za prijevoz građevinskog, negrađevinskog i ostalog materijala.

  2. Imate sedmeročlanu obitelj i tražite način za prevesti ju.

U kojoj god od ove dvije situacije se nađete, Pajero će i više nego dobro odraditi posao.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Multimedija se nalazi u najbližem dućanu s elektroničkom opremom, a mediju (radio, jel) možete pronaći na središnjem grebenu. Ako vam je do zabave i zanimljivih podataka, možete se poigrati s gornjim ekranom gdje se nalaze brojčani i grafički podaci o temperaturi, nadmorskoj visini i atmosferskom tlaku. Ako ste dosadni, odaberite zadnji ekran gdje su datum i sat. Koristi se historijskom metodom uporabe, ne bi vjerovali, gumbima.

Usporedba s konkurencijom?

Dovoljno je reći da ne možete sa sigurnošču reći je li fotografija multimedije iz 2014. ili 1994 godine.

Kako se mogu povezati?

Možete se povezati produžnim kablom. Šalu na stranu, glazba koju ćete slušati s CD playera zvučat će iznenađujuće dobro.

(Ne)obična instrument tabla?

Obična. Izuzev mini ekrana koji prikazuje odabrani pogon.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Mitsubishijev dizelaš od 3200 kubika s adekvatnih 200 konja. Bez problema možete izvući što god treba iz grabe. Ako ste mislili da ima šest (mi jesmo), varate se. Četiri cilindra su u pitanju.

Što mijenja brzine?

Automatski mjenjač s 5 brzina. Jedna brzina više nego broj cilindara.

Koliko troši?

Mitsubishi PR team: “Ovaj automobil troši 8,5 litara”.

Koliko goriva stane u njega?

88L dizela svih boja ili lož ulja.

Pogon je na…?

Po vašoj želji do 100 km/h možete jer možete odlučivati želite li stražnji ili 4x4 pogon.

DOJAVE IZA VOLANA

U općini ste… Cijeli parking zauzet je općinskim vozilima… Rok za davanje ponuda za natječaj bliži se… Preko puta vas nalazi se visok rinzol. Što ćete učiniti?

Odgovor na ovo pitanje prepuštamo vama, ali ubrali ste poantu. Pajero je vrlo visok i velikih dimenzija što u većini slučajeva na gradskim prometnicama predstavlja izazov, ali u onim krucijalnim situacijama poput gore spomenute daje vam nezamisliv osjećaj sigurnosti u vaše postupke.

Na magistralnoj cesti dok god se držite ograničenja i ne zaboravite da je u pitanju poprilično visoko vozilo, ne bi trebalo biti problema. Vožnja autocestom predstavlja najveću prepreku, ne zbog dimenzija i visine već zbog značajne potrošnje pri visokim brzinama. Sve ove navedene situacije nisu prirodno okruženje Pajera. Nismo se upustili u ozbiljne off-road aktivnosti, ali prilikom slikanja na nasipu, u niti jednom trenutku nismo imali dilemu hoćemo li uspješno pozicionirati auto.

ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Originalni Pajero je po rječima Mitsubishija trebao konkurirati Range Roveru, no mi smatramo da je ipak bliži Nissan Patrolu i Toyota Land Cruiseru.

Koliko košta?

Od titule šefa gradilišta dijeli vas oko 20ak tisuća €.

Previous
Previous

Slinavi Audi Q5

Next
Next

Neuobičajen DS4