Karakteristična Honda CR-V

Da je na haubi značka Alfe, biste li rekli da je lijepa?

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Danas je s nama peta generacija Honde CR-V 2.0 Hybrid 4x4 Executive iz 2020. godine. Primjerak na testu spada u pre-facelift modele, iako je proizveden u godini kada je bio facelift. Već neko vrijeme htjeli smo probati ovaj automobil da vidimo hoće li svojim dojmom u vožnji popraviti dojam koji ostavlja kada ga samo pogledate.

Koje je boje i veličine?

Veličina iznosi 4,6 metara što je, da ne spominjemo stalno dosadne Nijemce, u milimetar s konkurentnom Toyotom RAV4, a par centimetara veće od Mazde CX-5. Boja u pitanju je metalik crvena što nam se čini kao najbolja opcija u ponudi.

Kakva su svjetla?

Svjetla su velikom većinom u LED tehnologiji, uz izuzetak par mjesta gdje ćete pronaći žaruljice, što vas ne bi trebalo brinuti.

Kakvi su kotači?

Kotači su veličine 18’’ s gumom profila 60 što će vam dati dovoljno prostora da ponekad i zaboravite gdje se koji rinzol nalazi. Kombinacija boja nam se sviđa, a dizajn neodoljivo podsjeća na Beyblade. Ako ste Boomeri i nekim slučajem ne znate što je to, vrijeme je za klince.

Hvata li poglede?

Hondina ponuda vozila na našem tržištu postaje sve manja i manja stoga će vidjeti Hondu u divljini postati prava egzotika. Što se samog CRVića tiče, prednji dio je korektan, ali mislimo da stražnji kraj spada u najmanje atraktivne u segmentu, ako ne i šire.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Ako ste čitali naše tekstove do sada, sigurno ste primijetili da smo puno skloniji svijetlim interijerima što CRViću automatski daje dodatne bodove. Sjedala su vrlo udobna te je općenito pozicija sjedenja u ovom automobilu veliki plus. Naravno, grijana su, a vozačko sjedalo je i električno podesivo s dvije memorije. Volan je grijan i multifunkcionalan te se na njemu nalaze prozirne tipke solidne kvalitete koje pomalo izgledaju kao ekrani, iako naravno nisu. Ručica automatskog mjenjača izvedena je u obliku tipki koje traže malo navikavanja, ali s vremenom postane intuitivno.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Pored uobičajenih pretinaca, zanimljiv je modularni pretinac ispod centralnog naslona za ruke. U njemu se nalazi manji dio koji služi kao držač za sitnice, a moguće ga je i izvaditi čime taj pretinac postaje dovoljno velik za prosječno novorođenče. Ako ste se poveselili pretincu za naočale kao kolega Krešo, bit ćete ugodno iznenađeni jer ćete uz pretinac u krovu dobiti i ogledalo kojim možete nadgledati situaciju straga i uvijek znati koji od klinaca je provokator, a koji nije.

Što ima zanimljivo od opreme?

Adaptivni tempomat, panoramski krovni otvor, prednji i stražnji senzori s rikverc kamerom, prtljažnik na struju, držanje vozila u traci, front assist te navigaciju. Ništa s čime biste impresionirali kompiće, ali nije nam palo na pamet išta krucijalno što fali.

Situacija na stražnjoj klupi?

Situacija straga je vrlo komforna te će vam sigurno biti udobno i na dužim putovanjima, koliko god bili visoki. Za pohvalu je i grijanje stražnjih sjedala, a svijetli interijer i panoramski krov dodatno pojačavaju osjećaj prostora straga.

Prtljažnik?

Za ovu klasu očekivali bismo malo više od 497 litara koliko ima ova Honda.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Infotainment u dijagonali mjeri 7’’ te je zaista jedna od najslabijih karika ovog automobila. Lako za veličinu, ali s obzirom na to da je ovaj CRVić napustio tvornicu prije samo tri godine, očekivali bismo puno više. U pitanju je touchscreen gdje se s lijeve strane nalaze se prečaci kojima pristupate različitim izbornicima, no sve što kliknete traje vječno. Kada pogledamo samo infotainment, rekli bi da smo u minimalno pet godina starijem automobilu.

Zanimljivosti?

Radije nego da radimo usporedbu s konkurencijom koja ne bi prošla pretjerano uspješno, zanimljivo je da se ekipa zadužena za multimediju nije u potpunosti mogla dogovoriti oko fonta. Naime, umjesto da su se odlučili za jednu veličinu fonta kao što to obično biva, u multimediji CRVića veličina fonta se mijenja ovisno o tome koliko teksta stane u redak. Stavili smo vam primjer spomenutog na prvu sliku u slideshow-u da se možete samostalno uvjeriti. Također, infotainment ima i kalkulator, za dobre stare dane kada ste potrošnju računali ručno.

Kako se mogu povezati?

Na bezbroj načina. Vjerujemo da kada bi uštekali sve i ostavili CRVića samo na akumulatoru, vrlo bi vam brzo zatrebale kleme. Apple CarPlay i AndroidAuto dostupni su na žicu, straga su dostupna dva USB-A priključka, a u centralnom pretincu naprijed na raspolaganju vam je HDMI, dva USB-A priključka te 12V auto utičnica.

(Ne)obična instrument tabla?

Donekle malena digitalna instrument tabla koja vrlo jednostavno prikazuje sve potrebne informacije. S druge pak strane, heads-up display je za svaku pohvalu, a čak smo ga uspjeli i uhvatiti na fotografiji.

TEHNIČKI PREGLED

Motor, mjenjač, pogon?

U pitanju je 2.0 i-MMD hibridni motor sa 145 KS i 4x4 pogonom uparen s CVT mjenjačem. Ovaj ‘hibridni’ ne znači da ga morate svako malo uštekati već je to sustav na koji smo navikli kod Toyote, gdje se baterija puni kada kočite što vam omogućava vožnju na struju, kada baterija skupi dovoljno energije, naravno. Više o našim dojmovima tog pogonskog sklopa pročitajte u Dojavama iza volana.

Što nam kaže rezervoar?

S kapacitetom od 57 litara i potrošnjom između 7 i 8 litara koliko smo mi postizali na testu, trebali biste moći prijeći 700-tinjak kilometara što je s obzirom na klasu vrlo korektno.

DOJAVE IZA VOLANA

Odmah da naglasimo, što ste mogli i vrlo lako naslutiti u tekstu, Honda CR-V nije osobito lijep automobil koji svoje nedostatke može vrlo lako nadoknaditi dobrim dojmom u vožnji, pa smo ušli otvorenog uma.

Krenimo s dobrim stvarima, stvarno moramo pohvaliti vozačku poziciju i udobnost. Sjedi se prilično visoko, sjedala su udobna i vrlo je lako pronaći vozačku poziciju. Imali smo osjećaj da bi vrlo lako mogli prevaliti dulji put što se tiče udobnosti.

S druge strane, na interijeru se prilično vide godine i izgleda starije od tri godine, a novi model se pojavio tek nedavno. Primarno je problem multimedija koja je prema našem dojmu osjetno ispod konkurencije. Nadalje, kako bi temeljito procijenili pogonski sklop potrebno nam je više vremena, ali na testu je motor ostavio dojam da mu fali snage. CVT mjenjač tu ne pomaže te prilikom ubrzanja imamo osjećaj da ga mučimo i da zvuči kao perilica rublja. Možda bi dužim testom u gradu vidjeli prave benefite hibrida.

Zaključno, iako nam se nakon testa nije proljepšao, uz konkretniji motor Honda CR-V mogla bi biti dobar odabir u pripadajućem segmentu. Ako ju previše ne gledate izvana i ne prčkate puno po multimediji.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi alternative?

Pored Toyote RAV4 i Mazde CX-5 koju smo spomenuli u ranijem pitanju, konkurenti su i Kia Sportage, Hyundai Tucson, Volkswagen Tiguan

Koliko košta?

Ovaj primjerak iz 2020. godine koštat će vas 34.700 EUR.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Zastrašujuć Golf R

Next
Next

Kompletna BMW Serija 3 Touring