Kakve veze imaju Mickey Mouse i Countryman?

Mini Cooper D Countryman

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Danas smo se vozikali u MINI Cooper Countrymanu iz 2016. godine.

Koje je boje i veličine?

Službeni podaci kažu da je riječ o tamno plavoj, iako na fotografijama više vuče na ljubičastu. Izbor kome ćete vjerovati koja je boja u pitanju ostaje u potpunosti na vama. Mrvu je duži od 4 metra što ga čini okretnim i praktičnim u gradskim uvjetima, gdje će ovaj Mini vjerojatno i provesti većinu svog životnog vijeka.

Kakva su svjetla?

Ako kupite ovaj automobil uvjerit ćete se da je ovaj automobil opremljen isključivo dobrim starim, lako zamjenjivim, žaruljama. Jednog dana će se nad gradom nadviti magla, a vi ćete biti iznenađeni bijelim svjetlom koje dopire iz maglenki vašeg Countrymana.

Kakvi su kotači?

Aluminijske petokrake od 16 zolla s “mesnatim” gumama upijat će udarce onih ludih policajaca što leže na cesti. Nemojte očekivati puno više od njih.

Hvata li poglede?

Jedan kratki i slatki, ne.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala su u potpunosti izvedena u tkanini te nude podešavanje u osnovnim smjerovima. Volan i ručica mjenjača prekriveni su kožom, dobrog dizajna i kvalitetne izrade. Pod rukom imate osjećaj kao da upravljate puno bržim automobilom.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Stvari ćete odlagati u pretince u vratima, omanju središnju konzolu, pretinac za rukavice i držače za čase koji se nalaze ispred mjenjača. Dovoljno.

Što ima zanimljivo od opreme?

Kreativna rješenja poput čudno oblikovane ručne kočnice, centralnog brzinomjera koji s ventilima klime podsjeća na glavu Mickeya Mousea i prekidača u avionskom stilu. Osim toga, ovaj automobil opremljen je ručnom klimom i stražnjim parking senzorima. Sretan je onaj kome malo treba.

Prtljažnik?

Sam po sebi i nije baš neko ludilo, no situacija se mijenja uparivanjem sa stražnjom klupom. Kad pročitate iduće pitanje bit će vam jasno zašto. Također, zamjerit ćemo mu nedostatak duplog poda koji kod jačih paketa opreme postoji.

Situacija na stražnjoj klupi?

Zanimljivija nego što mislite. Počevši od toga da je prostor za glavu jako dobar, dok je onaj za noge malo manje dobar. Nadalje, sjedala se dijele 40:20:40, što i nije tako uobičajeno za ovu klasu. Za kraj, sjedala se pomiču naprijed nazad, tako da imate mogućnost značajno povećati prostor u prtljažniku ako vam je potreban.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Mali ekrančić nalazi se ispod brzinomjera na središnjoj konzoli. Iako je pikseliziran i vidno zastario, sasvim je jednostavan za koristiti i vrlo ćete brzo savladati sve njegove funkcije koje možete nabrojati na prste jedne ruke. Sve se odvija putem seta tipki podno ekrana.

Zanimljivosti?

Zanimljivo je što automobil ovog godišta, ove klase i ovog proizvođača nema bar nekakav mali LCD koji se trudi glumiti infotainment.

Kako se mogu povezati?

S obzirom na to da se radi o osnovnom sustavu, povezivost je čak i mnogobrojna. Ako potisnemo postojanje Apple CarPlaya, Android Auta i Bluetooth glazbe. Dostupni su USB, AUX, Bluetooth za telefoniju i naravno CD.

(Ne)obična instrument tabla?

Vrlo neobična. Brojač okretaja nalazi se na uobičajenoj poziciji skupa s malim digitalnim prikazom brzine. Brzinomjer, lampice i stanje u rezervoaru nalaze se na središnjoj konzoli. Idealan auto za početnika da mu iskusni vozač kontrolira brzinu.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Ispod poklopca motora nalazi se dizelaš zapremine 1.6 litara koji proizvodi 110 konjića i sasvim korektnih 270 NM.

Što mijenja brzine?

Mladi vozači najbolje uče na ručnom mjenjaču.

Koliko troši?

Potrošnja vas ne bi trebala zabrinjavati jer će se kretati oko 6 litara.

Koliko je ekološki?

Nećete biti smogovac s ovim automobilom.

Pogon je na…?

Prednje kotače. Ako vas interesira ALL4, vozili smo SD verziju - LINK.

DOJAVE IZA VOLANA

Nekako mislimo da je ovo dobar automobil za vozače koji žele ne žele konfekcijski automobil. Uzevši spomenutu perspektivu u obzir, Mini Cooper Countryman gotovo svaku zadaću odrađuje dobro. U gradu je udoban i okretan, a stražnji parking senzori sprječavat će vas da poljubite svaku prepreku na koju naiđete. Volan je odličnog osjećaja pod rukom te isto vrijedi i za mjenjač koji je kraćeg hoda i vrlo precizan.

Automobil dobro ubrzava, koči i “drži cestu”, ali ne dovoljno dobro da vas potiče na divljanje. Također, iako nije dizajniran za visoke brzine, bez problema ćete u njega potrpati djevojku/dečka i par prijatelja te se zaputiti na more. Nećete biti najbrži, ali ako se spojite na AUX i puštate dobru glazbu, to vam nije ni prioritet.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koje su mi alternative?

Iako ništa nije specifično kao Countryman, u suvremeni izbor ulazi prva generacija Mercedes-Benza GLA, Audi Q2 koji se pojavio malo kasnije ili Mazda CX-3.

Koliko košta?

Cijena ovog primjerka je 106.900,00 HRK, ali ako se pozovete na nas, tko zna što se može dogoditi s njom…

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

“Š’a voziš? “Jaguara…”

Next
Next

Rjeđi od Ferrarija F40.