Malo mi za sriću triba

Mitsubishi ASX 1.6 Intense

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Mitsubishijev aktivni ‘sportski’ crossover iz 2012. godine. U nekim državama poznatiji pod nazivom RVR, dok kod nas i u ostatku Europe nosi oznaku ASX. Ovdje je riječ o pre-faceliftu, a zanimljivo je da ih je ASX doživio čak tri od kojih je zadnji bio neposredno prije sajma u Genevi 2019. godine.

Koje je boje i veličine?

Mitsubishi je pozicionirao ovaj sivi automobil kao “kompaktni”, ali duljina od 4.295 i širina od 1.770 metara ne idu toj tvrdnji u prilog. Japanski kupci čak moraju platiti dodatan porez jer dimenzije ASX-a nadilaze ono što njihove regule smatraju “kompaktnim”.

Kakva su svjetla?

Odgovor na ovo pitanje možete potražiti u riječi koju izgovarate kada se javljate na telefon.

Kakvi su kotači?

Zadovoljni smo jer nisu čelični s ratkapama. Zoll više od 16 i možda bi bili i zadovoljeni.

Hvata li poglede?

Jedino će vam dečki na tehničkom gledati auto.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala su pristojna i relativno udobna. Točkasti uzorak možda bi ostavili u devedesetima, ali nećemo cjepidlačiti. Za multifunkcionalni kožni volan nemamo zamjerki, a ni epiteta. Ručica mjenjača je zapravo najzanimljivija stavka jer izgleda kao da više pripada u neko teretno vozilo nego “kompaktni” gradski crossover.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Posebnih pretinaca nažalost nema, ali oni “standardni” zaslužuju pohvalu zbog pristojne veličine. Pretinac ispod centralne konzole ima čak dvije “police”. Vrlo korisna stvar prisutna većinom u japanskim vozilima koju bi voljeli vidjeti i u europskim konkurentima.

Što ima zanimljivo od opreme?

Ovaj paket opreme Mitsubishi naziva Intense. Mi smo intenzivno razmišljali što bi ovdje napisali i odlučili smo spomenuti tempomat, stražnju kameru i automatsko paljenje svjetala i brisača. Klima je tu, no kao i kočnica, ručna je.

Prtljažnik?

Postoji i u njega možete pospremiti ono malo što vam za sriću triba.

Situacija na stražnjoj klupi?

Ruku možete nasloniti, piće odložiti, a skije progurati - što vam više treba?

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Kada ju prvi puta vidite padne vam mrak na oči, ali onda shvatite da je sve fizičke nedostatke nadoknadila funkcionalnošću. Lako se koristi dodirom i ima sve od navigacije do podataka o vožnji.

Usporedba s konkurencijom

S obzirom na to da ni mi sami ne možemo sa sigurnošću tvrditi je li ova multimedija originalna ili mijenjana, teško je reći. Ono što nam internetski izvori otkrivaju jest činjenica da je većina ASX modela u tim godinama dolazila s jednako lošim sustavom kao i konkurenti. Sustav u ovom konkretnom automobilu napredan je i za Mitsubishi i za klasu automobila u tim godinama.

Kako se mogu povezati?

Bluetooth, AUX, USB… čak možete i CD staviti ako ga slučajno pronađete negdje.

(Ne)obična instrument tabla?

Brojač okretaja lijevo, a brzinomjer desno. Sve ostalo je na ekrančiću u sredini.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

116 japanskih konja upakiranih u bocu od 1.6 litre.

Što mijenja brzine?

Šoferu su na raspolaganju pet brzina i tvrdo kvačilo.

Koliko troši?

Kombinirano ovaj motor potroši pet svojih zapremnina na 100 prijeđenih kilometara.

Pogon je na…?

Prednje kotače, ali postoji i 4x4 za koji vjerujemo da je dobar.

DOJAVE IZA VOLANA

Nažalost moramo vam dojaviti da se iza volana Mitsubishija ASX ne događa ništa spektakularno. Zabavan za voziti nije, ali će vas prevesti od A do B bez problema. Ovjes je korektan, ali pripazite s brzinom u kružnim tokovima. Na autocesti se držite desne trake i zakonskog ograničenja kako ne bi na sebe navukli ljute vozače BMW-a ili visoku potrošnju. Ako vas viša sila natjera na magistralnu prometnicu samo lagano uz pjesmu i stvarno ćete shvatiti da vam malo za sriću triba.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koje su mi alternative?

Japanci poput Nissana Juke ili Suzukija SX4. Ako mora biti njemačko Opel Mokka može biti opcija.

Koliko košta?

Iz čarape trebate izvaditi 11 000 eura i ovaj aktivni sportski crossover je vaš.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Kada 3 sjedalice nisu dosta...

Next
Next

Parkiram gdje hoću.