Pomalo ružno, ali praktično pače.

BMW serija 3 GT 320d xDrive

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Čudan uradak iz Bayerische Motoren Werkea. Serija 3 koja nije baš “klasična” Trojka već njena GT verzija.

Koje je boje i veličine?

GT verzija duža je za 20 cm od obične Trojke i ima isti međuosovinski razmak kao serija 3 long wheelbase namijenjena ‘krakatim’ Kinezima. Naš primjerak obojan je u decentno sivu boju s kromiranim detaljima koji mu odlično pašu, s obzirom na činjenicu da je opremljen Luxury Line paketom opreme.

Kakva su svjetla?

Gotovo sve je u LED tehnologiji. Kratka svjetla pale se automatski, a ako kliknete pravu tipku i duga rade istu čaroliju. Jedino što nije u LED tehnologiji prednji su žmigavci, ali vozači BMW-a ih ni ne koriste pa nitko neće primijetiti.

Kakvi su kotači?

Kao što i sami vidite na fotografijama imaju puno žbica. Veličina od 225/50/R18 je dovoljna za dobar izgled, bez znatnijeg kompromisa udobnosti.

Hvata li poglede?

BMW entuzijasta koji ga gledaju s gađenjem.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Automobil nema M-paket, stoga ni sjedala nisu “M”. Zašto je to bitno? Jer to znači da su udobna, bez potpore i podesiva u manje smjerova. Volan također nije iz M-paketa, prikladan je BMW-u tih godina, ali izgled mu nije jača strana. Ručica mjenjača identična je ostalim modelima iz tadašnje BMW-ove ponude. Dizajn samog interijera možda ne prati najnovije trendove, ali moramo pohvaliti ergonomiju i završnu obradu.

Gdje mogu pospremiti stvari?

S obzirom na to da je u pitanju praktičnija verzija obične Trojke sigurno mislite da postoji i više pretinaca. No, stvari možete pospremiti na posve očekivana i standardna mjesta. Džepovi su prisutni u svim vratima. Pretinac ispred suvozača kao i ispod središnje konzole su postojeći, ali potonji je izuzetno malen i plitak, uz jedno iznenađenje. Kada ga otvorite vidjet ćete mjesto gdje je lociran bežični punjač.

Što ima zanimljivo od opreme?

Luxury Line paket donosi mnoge korisne stavke opreme, a i prvi vlasnik nije škrtario kada je birao dodatke. Prednja sjedala grijana su, ali ručno podesiva. Na popisu opreme nalazimo i dvozonsku klimu, rikverc kameru i prtljažnik na struju. Tempomat je opremljen radarom, a na mrtvi kut, osim vas pazi i vaš bemve. Da ne zaboravimo, u vaš bemve možete ući i pokrenuti ga s ključem u džepu.

Prtljažnik?

Prtljažnik u ovom automobilu vrlo je prostran i sadržajan. Prava zabava počinje onog trenutka kada dignete amortiziranu podnicu i otkrijete još mjesta za skrovito odlaganje. Ako volite vezati stvari dobro će vam doći pomične kuke.

Situacija na stražnjoj klupi?

Iznimno nas je iznenadio prostor na stražnjoj klupi što inače nije slučaj kod BMW-a serije 3. Količina mjesta sličnija je petici nego trojci.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Za početak ćemo reći da je BMW-ov iDrive s razlogom jedan od najboljih infotainment sustava na tržištu. Nalazi se na odličnoj poziciji, na vrhu središnjeg grebena. Možete ga koristiti na sve zamislive načine, ako volite dirati prstom, dirajte. Ako volite naređivati za vas su tu glasovne naredbe, a ako ste fan dobrog starog kotačića i tipki, one su tu da ih kliknete.

Usporedba s konkurencijom?

Kada je ova generacija serije 3 bila nova na tržištu nije postojao bolji sustav, pogotovo ako uzmemo u obzir klasu vozila. Ako nam ne vjerujete pronađite Audi A4 ili Mercedes C-Klasu sličnog godišta pa nam javite dojmove.

Kako se mogu povezati?

Sve je dostupno osim AndroidAuta jer je BMW zaključio da njihovi vlasnici preferiraju Apple proizvode.

(Ne)obična instrument tabla?

Savršen spoj digitalnog i analognog.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

BMW-ov dvolitreni dizelaš sa 190 konja, bez problema s lancem.

Što mijenja brzine?

Fenomenalno konfiguriran ZF-ov automatski mjenjač koji nekako uvijek zna u kojoj od osam brzina treba biti.

Koliko troši?

Zbrojite 3+2+0 i dodajte još pokoju litricu za zabavu.

Koliko je ekološki?

Manje od bicikla i više od ratnog zrakoplova.

Pogon je na…?

Uglavnom na stražnje kotače. xDrive se uključuje kada mu srce želi.

DOJAVE IZA VOLANA

Ugodno smo iznenađeni voznim karakteristikama serije 3 GT. Zašto iznenađeni? Ipak je riječ BMW-u koji bi se trebao jako dobro vozili. Činjenično stanje je da se točno tako i vozi, ali ne način na koji bi očekivali svi vi umazani BMW-ovim marketingom.

Serija 3 GT prije svega jedan je iznimno udoban i “kulturan” automobil. Gradske rupe i uspornici neće vam dislocirati bubrege kao što vam ni ubrzanje neće “lomiti kralježnicu”. Utrke od semafora do semafora ostavljene su dečkima s običnim Trojkama. Ne biste vjerovali, ali to je odlična stvar jer osim praktičnosti ovaj BMW posjeduje moć da kada vas ljudi ugledaju u njemu ne pomisle: “Vidi još jednog trkača”. Kada se zaputite na magistralu ili autoput možete očekivati odlične vozne sposobnosti jer ipak na kraju dana ovo je BMW Trojka.

Prije testne vožnje "trojke" GT, po glavi nam se motalo pitanje zašto bi to netko kupio. Sada su nam neke stvari jasnije, ali s izgledom se i dalje ne možemo pomiriti. Jedino što nam i dalje nije jasno je može li ovaj automobil s obzirom na svoju duljinu uopće imati broj ‘3’ u imenu.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

35 500 EUR se ne čini pretjerano za ovaj praktičan i odlično opremljen automobil.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

(ne)objektivno razočaranje.

Next
Next

Mladi i oni koji se žele tako osjećati.