208 razloga ZA i 1 veliki PROTIV

Peugeot e-208

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Električni Le automobil koji izgleda gotovo identično benzinskoj/dizelskoj braći. Peugeot e-208.

Koje je boje i veličine?

Naš primjerak nosi jedinu besplatnu boju - “dostavno vozilo bijelu”. Električni 208, kao i ostali u ponudi, dugačak je 4 i širok 1,75 metra. Zanimljiva je razlika u težini između osnovnog benzinskog i električnog modela. Ona iznosi skoro 500 kg te e-208 na vagu donosi gotovo tonu i pol’.

Kakva su svjetla?

Osnovna s LED žaruljama. Kljove su prisutne što nam se s dizajnerske perspektive jako sviđa.

Kakvi su kotači?

Voljeli bi da vam možemo reći kako e-208 dolazi standardno opremljen aluminijskim naplatcima, no to nažalost nije istina. Ako dobro pogledate sliku kotača primijetit ćete da se na njoj nalaze 16” čelični naplatci s ratkapama koje vješto prikrivaju spomenutu činjenicu. Za sjest’ i plakat’.

Hvata li poglede?

Apsolutno ne. Crveni u GT opremi možda i bi.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala su sportskog dizajna i vrlo udobna, što je i za očekivati od jednog Francuza. Volan je prilično malen, a iz Peugeota se opravdavaju kako takav dizajn daje dozu sportskog štiha njihovim vozilima. U praksi ćete teško pronaći ugodnu vozačku poziciju, a da jasno vidite instrument tablu. Ručica mjenjača je dobro i moderno dizajnirana, iako izgleda kvalitetnije nego što zapravo jest. Cjelokupni interijer na prvu izgleda puno skuplje i modernije nego biste očekivali u jednom malenom gradskom automobilu. Čim počnete dodirivati i “koristiti” njegove elemente počinjete shvaćati da nažalost, samo tako izgleda.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Najviše slobodnog prostora prisutno je u džepovima u vratima. Pretinac ispod središnje konzole pristojne je veličine iako uvijek može bolje. Isto se može reći i za pretinac ispred suvozača. Drugih pretinaca nažalost nema pa ako ste jedan od onih što nosi život u autu - 208ica nije za vas.

Što ima zanimljivo od opreme?

U ovom članku riječ je o baznom električnom modelu, napominjemo električnom zbog cijene. Šokantno je ono što nema od opreme. Električne stražnje podizače prozora i aluminijske naplatke. Dobrodošli u slabo opremljenu, ali električnu budućnost. Kako bi brzo zaboravili na ono što nema reći ćemo vam što ima. Ulazak i pokretanje vozila bez ključa, automatsku klimu, tempomat i automatsko paljenje svjetala bi izdvojili kao zanimljive stavke opreme za klasu.

Prtljažnik?

Platforma 208ice je od početka imala u vidu električni model te baterije ne zadiru u prosječnih 311 litara prtljažnog prostora.

Situacija na stražnjoj klupi?

Ako ste dovoljno maleni da stanete komforno moći ćete provocirati vozača kurblanjem prozora.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Naša 208ica opremljena je baznom multimedijom na vrhu središnjeg grebena. Na njenu kvalitetu i responzivnost ne isplati se trošiti riječi. Najtužnije jest da je klimatizacija samo jedan od izbornika unutar sustava kojim se upravlja dodirom.

Usporedba s konkurencijom/Zanimljivosti?

Ne možemo reći da konkurencija nudi mnogo bolje sustave, ali možemo da ne nudi lošije.

Kako se mogu povezati?

Bluetooth, AUX, USB-C i obični USB. Apple CarPlay i Android auto su prisutni te vam toplo preporučujemo da ih koristite.

(Ne)obična instrument tabla?

Osim “električnih” prikaza sve je manje više obično. Savjetujemo da pronađete primjerak s i-Cockpit 3D prikazom.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

136 konjskih snaga što električnu 208icu čini najjačim modelom u ponudi.

Što mijenja brzine?

Ništa jer je samo jedna.

Koliko troši?

Manje ako ga punite na noćnoj tarifi, a ništa ako to odrađujete na parkingu shopping centara.

Koliko je ekološki?

Skroz. “e” u nazivu zapravo znači “ekološki-208”.

Pogon je na…?

Prednje kotače koje vrte dva hrčka kada im pustite struju.

DOJAVE IZA VOLANA

Mali gradski Peugeot i 136 konjskih snaga zvuči zabavno. Svima nam je u lijepom sjećanju Peugeot 205 GTI koji je imao gotovo toliko snage. Nažalost između današnjeg e-208 i tadašnjeg 205 GTI nameće se jedna velika razlika. Zapravo više od pola tone razlike. Kako bi vam to stavili u neku razumljivu perspektivu, tadašnja Mercedes E-Klasa je imala istu masu kao i ovaj električni Peugeot.

Vozačku nostalgiju na stranu ovaj automobil se zapravo vozi sasvim solidno. Na sve gradske izazove lako odgovara zbog instantnog odaziva koji pruža elektromotor. Ovjes je klasično francuski udoban, iako mrvicu tvrđi nego kod konkurencije. Iako je ovo najjači 208 u ponudi moramo priznati da smo se puno više zabavili s benzinskom varijantom koju smo imali prilike provozati.


AKO TRAŽIM MIRIS NOVOG AUTA

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Ako izuzmemo poticaje koje “daje” država situacija je sljedeća. U ruci imate 264 000 hrvatskih kuna i slobodno možete biti u dilemi hoćete li dodati još 3000 kuna i kupiti novu Škodu Octaviju RS ili malog gradskog električnog Peugeota.

Gdje ga mogu nabaviti?

klikom na…

Previous
Previous

Veliki žuti, ali nije Hummer.

Next
Next

(ne)objektivno razočaranje.