Električar s ratkapama?

Škoda Enyaq iV


POGLED IZVANA

Prvo što nas je iznenadilo, a pomalo i naljutilo, gledajući u konfigurator ovog Enyaqa jest činjenica da ne postoji boja dostupna bez nadoplate. Čim dođete na dio eksterijera u konfiguratoru, cijena vozila poraste za 5106,00 kn, neovisno za koji paket opreme se odlučili. Kod baznog Enyaqa odlučili smo se za Moon bijelu (u prijevodu riječ je o dosadno bijeloj u metalik izvedbi), a kod Sportlinea za Race Plavu.

Ako se odlučite za baznog Enyaqa dobit ćete pravi raritet u današnjem svijetu - 18” ČELIČNE naplatke čudnih dimenzija. Sretno s pronalaskom guma i ratkapa kada za to dođe vrijeme. Nasreću, Sportline Enyaq dolazi s aluminijskim naplatcima istih čudnih dimenzija, ali veličine 20” i puno ljepšeg dizajna. Oni oštrijeg vida primjetiti će da Sportline Enyaq posjeduje crne aluminijske letvice na krovu koje bi trebale simbolizirati krovne nosače, dok vjerojatno za prave morate nadoplatiti. Glavna razlika osim navedenog su crni detalji po cijelom autu (uključujući retrovizore i masku), zatamnjena stakla da čuvaju vaše stvari i puno ljepši branici zbog kojih bi čak mogli reći da je Sportline pojava na cesti. Cestu ispred “ćelavog” Enyaqa osvjetljavaju LED basic svjetla, dok Sportline nudi LED MATRIX svjetla za koje je najjednostavnije reći - nit’ brige nit’ pameti. Za kraj ćemo spomenuti Enyaq od 300.000HRK nema parking senzore, što više reći a ne proplakat…

POGLED IZNUTRA

Skokom u interijer Enyaqa razlike u paketima opreme postaju očitije. Baznom Enyaqu nedostaju neke stvari koje su još krajem devedesetih godina prestale biti predmet nadoplate. Da budemo iskreni, interijer baznog modela više podsjeća na rane pokušaje hibrida, nego na moderno električno i trendy vozilo.

Desno ga ima, a lijevo ga nema. Ne, ne šalimo se, bazni Enyaq dolazi bez središnjeg naslona za ruku. Barem je tu pretinac pa svoj lakat možete pospremiti unutra prije nego što odlučite njime udariti prodavača koji vam je prodao ovakav automobil u 2021. godini (ili 2023. s obzirom na rokove isporuke).

Na lijevoj strani, bazni Enyaq ima kontrastni konac koji malo diže već dosadni crni interijer. Kod jačeg Enyaqa, krom koji se provlači kroz cijeli interijer podsjeća vas da je u pitanju skuplji model. Znamo da nije velika razlika, nemojte odmah skočiti, ali vrag je u detaljima.

Na različite kvalitete, veličine i grafike u multimedijskim sustavima smo navikli te se u tome Enyaq ne razlikuje od ostalih automobila na tržištu. Bazni dolazi s 10” infotainmentom koji se čini sasvim dovoljan, no s obzirom na to da proizvođači ratuju veličinama ekrana, možete nadoplatiti i 13” zaslon pa tako u svom automobilu imate ekran veličine omanjeg laptopa.

Sjedala su nebo i zemlja kod ova dva automobila i svakako bi vam savjetovali nadoplatu za Sportline kako ne bi imali osjećaj da se vozite u autobusu. Sportline ima puno bolje materijale i bočnu potporu, a to je ipak mjesto gdje vi provodite vrijeme.

TEHNIČKI PREGLED

Tehnički pregled je za električna vozila malo kompliciraniji nego za benzinska i dizelska. Pokušat ćemo to što jednostavnije objasniti. Enyaq 50 i Enyaq 80 u svakom trenutku isporučuju snagu od 70 kW ili 90 KS, neovisno o napunjenosti baterije. Brojka od 148 KS i 204 KS odnosi se na dostupnu snagu iznad određenog postotka napunjenosti baterije. Ako vas zanima što znači oznaka 50 i 80, ona se odnosi na kapacitet baterije. Enyaq 50 ima bateriju kapaciteta 52 kWh i to će vam biti dovoljno za otprilike 300 km. Na brzom punjaču napuniti će se za manje od sat vremena, dok će na normalnoj kućnoj utičnici to trajati iznad 8 sati. Enyaq 80 ima bateriju kapaciteta 77 kWh i u realnim uvjetima moći ćete s njim preći 420 km. Na brzom punjaču napunit će 80% za nešto iznad pola sata dok će na normalnom punjaču to trajati cijelu noć, oko 8 sati.


Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Megane koji ustvari nije Megane.

Next
Next

Postoji li zaista jeftini Rolls-Royce?