Imam vikendicu na Nantucketu.

Toyota Land Cruiser Active VS Premium

Prado, LX ili pak svima nam poznati Land Cruiser. Na hrvatskom tržištu Land Cruiser nije toliko čest prizor, igra li u tome veću ulogu cijena ili snobizam kupaca, teško je reći. Neovisno o tome vrijeme je da vidimo što (ne)dobijete ako na Toyotu potrošite preko sto tisuća eura.


POGLED IZVANA

Uzeli skupljeg ili jeftinijeg, jedine besplatne boje su bijela i crna. Crvena ili siva će vaš koštati dodatnih 6400 kuna, a “Vintage smeđa” skoro 10 tisuća kuna. U Active modelu jedina veličina naplataka je 17”, dok Premium s druge strane dolazi samo na 19” kotačima. LED svjetla postala su standard na gotovo svim automobilima na tržištu, a neki za 70 tisuća eura nude i Matrix funkcionalnost. Land Cruisera očito nije briga pa sve što dobijete su halogenke s LED dnevnim svjetlima na Activeu i običan LED na Premiumu. Toyota to je baš sramota.

Straga nema pretjeranih razlika, izuzev kromirane letvice i drugačijeg kućišta stop svjetala koja u oba paketa opreme barem djelomično koriste LED tehnologiju. Premium ima zatamnjena stakla, a ono što moramo istaknuti su ‘zavjesice’ za blato i rezervna guma koja se nalazi s vanjske strane na oba modela. Još jedna razlika koju ćete primijetiti isključivo ako stavite oba automobila jedan pored drugoga jest da je Active 10 mm viši u odnosu na Premium.

POGLED IZNUTRA

Interijer Land Cruisera je mjesto gdje ćete vjerojatno zažaliti ako uzmete Active paket. Zažaliti je možda teška riječ, ali kada shvatite da za 505 tisuća kuna nemate senzor za kišu, parking senzore ni tempomat počet će vam stvarno biti žao utrošenih novaca. Jedino pozitivno je što nedostaje i iritantni Start&Stop sustav. Također, nikakav oblik multimedije nije prisutan, a glazbu možete slušati kroz samo šest zvučnika. Aktivni Land Cruiser prihvaća pet putnika, a Premium do sedam jer ima treći red sjedala. U aktivnom nažalost nema džepova u naslonima prednjih sjedala.

Kako sve ne bi bilo u negativnom tonu i popraćeno šokantnim upitnicima iznad glave povezanih s time da automobil od 500 tisuća kuna nema ekran u sredini, moramo reći da to ipak baš i nije tako. Na Active paketu opreme Toyota vam daje na izbor hoćete li ići s konfiguracijom kao na slici iznad, ili kao besplatnu opciju uzeti ekran od 9 incha i 9 zvučnika. Zasto bi se netko odlučio za opciju bez ekrana? Vičite u komentarima.

Toyota Land Cruiser Active vs Premium Volan

Oba volana izgledaju vrlo slično, ali čim ih dotaknete shvatit će te da je lijevi gumeni, a desni kožni. Nemamo ništa protiv gumenih volana, ali bilo bi nam draže da su ostali na početku 2000ih godina.

Osim evidentne razlike u ručici ručnog i automatskog mjenjača, zanimljivo je da je ručna kočnica presvučena kožom i ima kromirani gumbić na Premiumu.

Pretpostavit ćemo da je lijevo poklopac osnovnog radija. Desno je Toyotin multimedijski sustav o kojem ne možemo suditi, no ima Apple Carplay i Android Auto. Što se klimatizacije tiče, lijevo je manualna, a desno dvozonska automatska.

Na aktivnom dobijete pretinac. Pretince zaista volimo, no nije loše ni imati salvu elektronskih pomagala za teren i sigurnosne sustave.

TEHNIČKI PREGLED

Turbodizel od 204 konja s lijeve i desne strane. Vjerojatno bi, kao i mi, pomislili da je jedina razlika u mjenjaču. Prevarili biste se jer ćemo vam sad iznijeti malo dosadnih tehničkih podataka koji dokazuju suprotno. Za početak Aktivni razvija maksimalnu snagu na 3400 okretaja, dok je na Premiumu ona dostupna na 400 okretaja niže. Aktivni ima 420, a Premium 500 Nm okretnog momenta koji su dostupni u gotovo duplo manjem rasponu okretaja. U praksi to znači da iako je “isti” motor u pitanju, njegovo ponašanje je drugačije. Što je bolje ne znamo, ali kupci Active-a i Premiuma očito znaju…možda nam Toyota jednog dana ustupi Prada, pardon, Land Cruisera pa i mi saznamo iz prve ruke.

*članak je pisan na temelju konfiguratora i ne odgovaramo za moguće netočne informacije.

Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Bip, biip, biiip… dum!

Next
Next

Microp…rijevozno sredstvo.