Sveti Volkswagen Golf

Sveta krava regije


Već skoro 50 godina Volkswagenov Golf drži kultni status u regiji. Neki ga vole više od vlastite žene i djece, dok ga drugi mrze kao vrag tamjan. Na kraju krajeva, činjenica jest da se zadnjih sedam generacija ponosi visokim prodajnim rezultatima. Osma generacija Golfa s nama je već gotovo četiri godine pa smo odlučili saznati što nudi osnovna, a što najskuplja verzija ‘običnog’ Golfa. U nastavku slijedi usporedba Golfa Život i Golfa Stil. Prije nego pojurite u komentare da je R-Line najskuplja verzija ‘običnog’ Golfa, prema konfiguratoru R-Line se nudi i s motorom sa 130KS, dok Style počinje na 150KS pa je on najskuplji.

POGLED IZVANA

Krenut ćemo s bojom. Tamno siva je standardna i jedina besplatna boja neovisno za kojeg Golfeka se odlučili. Privilegija da svog Golfa zovete Beli grom će vas stajati 250 eura za običnu ili čak 1100 eura za bisernu boju. Farovi su izvedeni u LED tehnologiji u oba slučaja, ali Style Golf dolazi s IQ Matrix svjetlima za koja na osnovnom morate nadoplatiti više od 2000 eura. Najljepše što možemo reći za svjetleću lajsnu koja je standardna na Style modelu je da bi voljeli nadoplatiti za njezino uklanjanje.

Cijenimo trud koji je uložen u kromiranje lažnih auspuha, ali još bi više cijenili da su pravi. Osnovni kotači su veličine 16” i izgledaju previše osnovno, a Style dolazi sa zoll većim i ljepšim. Oba seta kotača nose ime po zemljopisnim točkama u UK-u, Norfolk i Nottingham. Eto vam odlična tema za ćaskanje s tetom u stanici za tehnički dok čekate registraciju. Prednji i stražnji senzori su besplatni da vaš Golfek što dulje može biti nov nov i apoteka.

Kao i sprijeda, straga su razlike minimalne pa ako parkirate nosom prema zidu, nitko od susjeda neće znati imate li osnovnog ili skupljeg Golfa.

POGLED IZNUTRA

VW Golf 8 1.0 TSI Life vs 1.5 TSI Style Interijer

Osma generacija Golfa dobila je mnogo negativnih komentara na zamjenu klasičnih tipki s onima osjetljivim na dodir, ali nije sve tako sivo (osim eksterijera, jel’). Life Golf dolazi standardno s ručno podesivim sjedalima i potporom za kralježnicu te naslonom za ruku, dok je u Style modelu vozačko sjedalo električno podesivo. Upozorenje na sudar, držanje u traci, automatska duga svjetla i adaptivni tempomat također su dio osnovne opreme kod oba modela. Klima je u osnovnom jednozonska, a u Style-u čak trozonska. Neovisno o paketu opreme Golf je prilično darežljiv po pitanju sigurnosne opreme i opreme za udobnost. Ambijentalno osvjetljenje u jednoj boji je prisutno na Life modelu, a višebojno tek na Style modelu. Style model čak nudi i masažno sjedalo za vozača tako da kad se drugi žale kako ih bole leđa možete se elegantno pohvaliti kako vi vozite Golfa koji to sprječava.

DETALJNI POGLED

Golf Life dolazi s crnim lakiranim umetcima koji će cijeli život skupljati otiske prstiju i prašinu, a Style s mat sivim. Možda je ovdje autor naziva dobio inspiraciju za ime paketa opreme.

Dani su odbrojani analognim cajgerima u Golfu. Čak bi rekli da nam je žao, ali ne možemo se žaliti na 10” virtualni kokpit, osim kad se pokvari.

Osnovni Golf ima sjedala presvučena običnom tkaninom. U Style paketu spomenuta tkanina nije u ponudi, već morate birati između svijetlih i tamnih Artvelours presvlaka. Artvelours je fensi-šmensi naziv za alcantaru.

VW Golf 8 1.0 TSI Life vs 1.5 TSI Style ekran

Gore je 8.25 inčni ekran na dodir, a dolje je 10 inčni ekran na dodir. Osim skoro dva inča razlike, veći posjeduje i navigaciju što je praktički suvišno jer na oba možete spojiti mobitel gdje imate bolju i ažurniju navigaciju.

TEHNIČKI PREGLED

Osnovni Golf dolazi s osnovnim 1.0 TSI motorom od 110 konja, dok Style nema opciju ispod 1.5 TSI sa 150 konja. Ako želite osnovni paket opreme, ali jači motor, čeka vas preko 2000 eura nadoplate. Treba li vam dodatni cilindar i 40 konja više ne znamo, ali ako pogledate službenu potrošnju za oba, ne može škoditi. U oba slučaja ručni mjenjač je standard, a DSG nadoplata. Inače bi uvijek savjetovali nadoplatu za automatik, ali nekako nas hvata nostalgija za ručnim, pogotovo uzevši u obzir činjenicu da uskoro više nitko od nas neće imati izbora.

Kakav god bio, Golf 8 je vjerojatno posljednji neelektrični Golf pa toplo savjetujemo da se zaletite u Njemačku po par godina staru GTI verziju s ručnim mjenjačem.

*članak je pisan na temelju konfiguratora i ne odgovaramo za moguće netočne informacije.

Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Nastavak romantike u Torinu

Next
Next

Roger Baillon kolekcija automobila