Suptilni VW Touareg

Ne pitaj me za prvi milijun.


Zamislite se u sljedećoj situaciji. Uspješan ste građevinski poduzetnik i upravo ste osigurali multimilijunski ugovor s gradskom upravom. Želite se počastiti novim automobilom, ali bez balkanskog propitkivanja legalnosti vašeg poslovanja. Svjesni ste da će svaki automobil iz ponude Audija, Mercedesa i BMW-a učiniti baš to, ali opet se ne želite odreći luksuza velikog premium SUV-a. Dok nova Mazda CX-60 ne dođe u domaće salone, Touareg je možda pravi izbor za vas. Naravno, kao i kod svake kupovine, ovdje se javlja dilema: “Uzeti osnovni ili napucani?” Odgovor na spomenuto donosimo u tekstu.

POGLED IZVANA

Ako želite proći ‘džabe’ s bojom, jedini izbor vam je obična bijela što je donekle i u skladu sa željenom suptilnošću. Prednja svijetla su Full-LED na oba modela, a za Matrix funkcionalnost ćete morati opteretiti tvrtku za dodatnih 2300 EUR. Sramotno u tom cjenovnom razredu. Ono što sprijeda najviše razlikuje obični i R-Line Touareg jest drugačiji branik i R čvrkica na rešetci skupljeg. Gledajući sa strane R-Line dolazi skroz u “boji vozila”, dok obični ima nekolicinu crnih plastičnih dijelova.

Straga razlike gotovo i da nema izuzev sredine branika. Stop svjetla identična su u oba paketa opreme što nije slučaj s kotačima. Elegance Touareg leži na sićušnim 18” kotačima koji su u najmanju ruku probavljivog izgleda. R-Line opremljen je zoll većim felgama koje možemo svrstati u kategoriju atraktivnih te poprilično podsjećaju na Audijeve. Nama se 20” čini kao pun pogodak te za tu veličinu nadoplata iznosi 2400 EUR na Elegance i 1100 EUR na R-Line modelu. Ako pak odlučite uzeti 20” kao dodatni set kotača to će vas koštati skoro 4000 EUR i mučenje knjigovodstva da objasni sve poreznoj upravi. Oni jako hrabri mogu ići čak do 21’’ i jedinih potpuno crnih felgi u ponudi.

POGLED IZNUTRA

VW Touareg 3.0 V6 TDI 4M Elegance vs R-Line Interijer

Razlike u interijeru možete primijetiti isključivo uz specifikacijsku listu oba paketa opreme. Oba Touarega dolaze s adaptivnim tempomatom i upozorenjem na izlazak iz vozne trake. Oba imaju i dvozonsku klimu te kožna, grijana i ručno podesiva prednja sjedala. Ambijentalno osvjetljenje bijele boje prisutno je na oba modela. Ako poželite veći ekran ili digitalnu instrument tablu morat ćete iste nadoplatiti. Ako poželite ventilaciju sjedala morat ćete nadoplatiti. Ako poželite građevinsku dozvolu…bit je jasna. Touareg na prvu izgleda dosta dobro opremljen, ali kada vidite što se sve nudi od dodatne opreme vrlo brzo shvaćate da to baš i nije slučaj.

DETALJNI POGLED

Prvo moramo pohvaliti dizajn ovih analognih cajgera jer su u moru sumornih, crnih i bljedunjavih zaista ugodno osvježenje. Pomalo čak podsjećaju na cajgere iz prošlog stoljeća. Digitalna tabla dio je 4500 EUR vrijednog paketa i za te novce neka slobodno ostane tamo. Dizajn volana je isti, ali u R-Line paketu dobijete grijanje, perforiranu kožu i malo izraženiji obruč, ipak se očekuje da vlasnici skupljeg Touarega imaju veće ruke.

Sjedala su u oba Touarega presvučena kožom, a razlikuju se u razini bočne potpore koja će vam jedino trebati ako ćete velikom brzinom loviti kradljivce cementa. Ono što je korisno, ali nedostaje, je električna podesivost sjedala.

Lijevo sivkasto mat, desno crni piano. Lijevo izdržljivo, desno izgrebano u par mjeseci.

VW Touareg 3.0 V6 TDI 4M Elegance vs R-Line Strop

Jednog dana kada budete prodavali svojeg R-Line Touarega puno će vam pomoći što ćete kod R-Line modela moći u naslov oglasa staviti "CRNO NEBO!”. Kupci Elegance Touarega nažalost neće biti te sreće.

TEHNIČKI PREGLED

Neovisno o paketu opreme, Touaregov osnovni motor je trolitreni V6 dizelaš. Šest cilindara je svakako pohvalno jer u ovom cjenovnom razredu mnogi proizvođači pokušavaju “uvaliti” dvolitrene četverocilindraše. Iako je nominalna snaga spomenutih na istoj ili višoj razini, znate kako se kaže: “There is no replacement for displacement”. Ako vam 231 konjska snaga nije dovoljna za par tisuća eura više možete dokupiti još 55 konja. Također, neovisno o paketu opreme, jedini dostupan mjenjač je ZF automatik s 8 brzina. Ne možemo tvrditi isplati li se jača varijanta dok ne provozamo Touarega, ali ono što možemo reći jest da se Touareg čini kao dobar Premium automobil s “običnom” značkom, a to je upravo ono što mnogi traže.

*članak je pisan na temelju konfiguratora i ne odgovaramo za moguće netočne informacije.

Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Roger Baillon kolekcija automobila

Next
Next

Kontroverzna Tesla Model 3