Serijska za firme, a u fullu za vas.

Škoda Fabia 1.0 Ambition vs 1.0 TSI Style


POGLED IZVANA

Danas je na tapeti nova Škoda Fabia koja dolazi s tri paketa opreme, Active, Ambition i Style, a mi smo usporedili najslabiji i najjači. Serijska Fabia s aktivnim paketom opreme leži na 15” Callisto čeličnim kotačima. Nije nam jasno zašto su im uopće dali naziv kad jednim posjetom Tokiću možete promijeniti njihov dizajn. Fabia “U fullu” dolazi sa 16” aluminijskim naplatcima naziva Proxima Aero i moramo priznati da prilično dobro izgledaju. Obje Fabije sprijeda krase osnovna LED svjetla (Style ima i prednje maglenke), a za gotovo 6000 kuna možete dobiti Bi-LED. Mi Bi.

Pogled straga otkriva da i tamo obje Fabije posjeduju osnovna LED svjetla kao i stražnji brisač. Auspuh na vidljivom mjestu nećete pronaći ni na jednoj varijanti, ali barem nema “lažnih”. Ako ćete svoju Fabiju gledati isključivo sa stražnje strane svejedno vam je za koji paket opreme se odlučite jer razlika zaista nema. Ako ćete ju gledati s boka, odabirom Style paketa dobivate jednu kromiranu lajsnu koja prolazi donjim dijelom okvira prozora. Jedino što možemo reći da će Style Fabia možda dulje “zadržati” spomenuti izgled stražnje strane jer posjeduje parking senzore, čime se Active ne može pohvaliti.

POGLED IZNUTRA

Za pokretanje Aktivne Fabije morat ćete posegnuti za ključem, dok će kod Style-a to odraditi Easy Start sustav. Sjedala su identična neovisno o paketu opreme kao i multimedijski uređaj naziva Swing. Razlike se očituju u detaljima kao što je osvrtno zrcalo koje je samozatamnjujuće u Style paketu, dok to nije slučaj u Active-u.

Ovdje bi se mogli igrati igre “pronađi razliku”, a mi ćemo vam otkriti onu koju je najteže primijetiti golim okom. Volan kod Active Fabije nije presvučen kožom. Također, ako nema tipki, jasno vam je da nema ni tempomata kod Active Fabie, pa se pripremite za aktivno držanje gasa na autoputu.

Obje Fabije posjeduju klimatizacijski uređaj što je standard danas, ali samo Style dolazi s Climatronic jedinicom. Prevedeno s marketinškog to znači da je riječ o automatskom dvozonskom klima uređaju.

Osim obojenih umetaka u Style Fabiji, sva su četiri prozora električno upravljiva. U Active Fabiji derat ćete se na putnika straga koji je otvorio prozor na autoputu. U vratima koja krase ti obojeni umetci kod Style Fabie sakrio se i kišobran, koji znate da jako volimo.

Treba li vam zaista naslon za ruku? Ako posegnete za Active Fabijom saznat ćete, no mi ipak ne bi eksperimentirali.

TEHNIČKI PREGLED

Na prvu obje ponude motorizacije čine se sličnim, ali na drugu primijetit ćete da kod Active Fabije fale tri bitna slova - TSI. Prvi motor u pitanju je 1.0 atmosferski benzinac sa 65 konja za koji bi se moglo reći da je dostatan VW Up!-u. Savjetujemo da nadoplatite barem za njegovu turbo varijantu koja isporučuje 30 konja više. To je razlika u snazi koja se itekako osjeti, dok ćete razliku u potrošnji teško primijetiti. Pažljivom vožnjom moguće je da će vam TSI čak trošiti i manje. Naš izbor za Fabiju bio bi najjači motor u ponudi - 1.5 TSI uparen s DSG mjenjačem. Takva Fabija ima početnu cijenu od skoro 150 tisuća kuna, stoga sumnjamo da će biti čest izbor naših kupaca.

*sve navedene informacije u članku odnose se na konfigurator te ne odgovaramo za moguće netočne informacije zbog ograničenosti istog.

Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Ipak ništa od guske za ručak…

Next
Next

Keš, Leasing ili Dugoročni najam?