Jedan u nizu atraktivnih Peugeota.

Peugeot 508 Active Business vs GT


Ako vam je potrebna veća obiteljska limuzina, klasični Nijemci su vam dosadni, a premium Nijemci preskupi ili jednostavno neprivlačni, opcija koju svakako ne treba zanemariti je Peugeot 508. Peugeotov dizajn u zadnjih je par godina nedvojbeno atraktivan te 508 nije iznimka. U današnjem izdanju Serijski il’ u fullu istražit ćemo što to dobivate u najslabijem, a što u najjačem paketu opreme s istim motorom. Za koju god opremu se odlučili, bio to Active Business, GT ili pak Allure Business koji se nalazi u sredini, prijateljski vam savjetujemo da odvojite malo više novaca za crvenu boju koja mu stvarno odlično stoji. Što se sigurnosti tiče, paket Safety standardan je kod oba modela, a GT dodatno još ima i paket Security Plus. Za detaljnije objašnjenje tih paketa morat ćete se prošetati do ovlaštenog Peugeot prodavača jer nam konfigurator nije pružio odgovor na traženo pitanje, a u nastavku ćemo istražiti razlike na eksterijeru i u interijeru.

POGLED IZVANA

U usporedbi Active Business i GT paketa opreme, vidimo da je Active zakinut za prepoznatljivu siluetu novih Peugeot modela - LED traku u obliku kljove. Osim toga, blage razlike vide se u izgledu maske gdje su Active masku morali napraviti manje atraktivnom kako bi vas navukli da se protegnete do GT-a. Kod oba modela umjesto znaka na prednjoj haubi odlučili su se za oznaku ‘508’. Odgovaraju li mu više 16’’ ili 18’’ kotači, vjerujemo da možete odgovoriti i sami, a Full-LED svjetla koja standardno dolaze na GT opremi nisu ni u ponudi kod Active Business paketa.

Straga nastavljamo u istom tonu. GT ima kromirane “ispušne cijevi”, nismo sigurni je li bolje da imate fejk auspuhe koji izgledaju kao pravi ili da ih jednostavno nemate. GT ima oznaku na C-stupu kako bi i prolaznici znali da je u pitanju skuplji paket opreme i malo atraktivniji dizajn svjetala. Prtljažnik ćete kod jeftinijeg modela morati zatvarati ručno, dok će skuplji uz pomoć elektronskog zatvaranja gepeka to napraviti za vas. No, oba modela dolaze s kamerom te prednjim i stražnjim parking senzorima, što je za svaku pohvalu.

POGLED IZNUTRA

Na prvi pogled to sve izgleda vrlo slično, što i nije daleko od istine. Oba interijera izgledaju zanimljivo i drugačije, pogotovo ručica mjenjača i središnja konzola koje podsjećaju na avion. U nastavku ćemo kroz detalje pokazati gdje to “ide” tih 40.000-ak tisuća kuna razlike.

Isti volan, iste tipke, iste papučice, no različiti detalji i perforirana koža kod skuplje verzije. GT Line umjesto crne plastike ima kromirane detalje, a u pozadini se naziru i aluminijske papučice. GT također ima i Peugeotov specifičan 3D kokpit koji će vas ili oduševiti ili živcirati. 3D grafike su zanimljive, ali su ponekad dosta spore i znaju zadavati glavobolju zbog silnih dimenzija.

GT će vam osigurati light-show po noći, no jedino ako vam se sviđa plava boja. Druge boje nisu dostupne ni uz nadoplatu.

S jedne strane 8’’ ekran osjetljiv na dodir, a s druge strane ista tehnologija, samo u većem pakiranju. Obje verzije dolaze s DAB funkcijom, dok je na većem dostupna i 3D navigacija.

Active Business dolazi s tkaninom, a GT u kombinaciji tkanine i umjetne kože. Ako baš želite pravu kožu, možete ju odabrati na GT verziji ako ste se spremni rastati sa 25.000 kn za crnu, a 27.000 kn za crvenu kožu. Dugo nismo vidjeli tako veliku nadoplatu za kožu (naravno, izvan premium segmenta).

Isto kao što je mobitel čiji ekran ide od ruba do ruba uvijek skuplji, slično vrijedi i s centralnim ogledalima u automobilima. Peugeot nije iznimka.

TEHNIČKI PREGLED

Ovdje s ciljem ne nalazi nikakve promjene. U pitanju je najslabiji motor u ponudi, benzinac sa 130 konjskih snaga uparen sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Za sve nostalgične ljubitelje ručnih mjenjača, morat ćemo vas razočarati jer Peugeot 508, neovisno o paketu opreme i odabranom motoru, ne nudi ručni mjenjač kao opciju.

Osim benzinca od 130 ks, u ponudi je još dizelaš sa 130 ks i znatno skuplji Hybrid od 165 kW, točnije 225 ks. Ako ste zainteresirani, link za konfigurator se nalazi par scrollova dolje pa se možete igrati :)

*sve navedene informacije u članku odnose se na konfigurator te ne odgovaramo za moguće netočne informacije zbog ograničenosti istog.

Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Dosadno, ali dio je serijala.

Next
Next

Kupio sam Golfa od bakice, jedna noga joj…