Polu-ekran ili grijani volan?

Nissan Qashqai Visia vs Tekna+

U novom izdanju Serijski il’ u fullu istražujemo Nissan Qashqai. Usporedit ćemo najslabiji i najjači paket opreme, Visia i Tekna+. Qashqai u Visia paketu opreme zvat ćemo Kaškaj, a Tekna+ ćemo zvati Qashqai radi lakšeg raspoznavanja. Postoje još tri paketa opreme i optimum se nalazi negdje među njima.

*samo da napomenemo, bijela i crvena su besplatne kod oba modela, ali zabavnije je da nemamo dva automobila iste boje. 

POGLED IZVANA

Sprijeda vas i Kaškaj i Qashqai gledaju ljutim pogledom. Iako su kod oba modela svjetla u LED tehnologiji s automatskim dugim svjetlima, Qashqai ima LED prednje i stražnje pokazivače smjera i adaptivna svjetla, a Kaškaj ima žaruljice. Također, Qashqai ima LED svjetla za maglu, a Kaškaj ih uopće nema. S obzirom na to da će u ovom tekstu biti hrpa opreme, moramo ju negdje početi navoditi. Oba automobila imaju odlične sigurnosne sisteme, uključujući - automatsko kočenje s prepoznavanjem biciklista i pješaka, predviđanje sudara sprijeda, upozorenje za nadolazeći promet sprijeda i straga, Lane Assist, Blind Spot Assist, prepoznavanje prometnih znakova, adaptivni tempomat i upozorenje na umor vozača. Da, to je sve standardna oprema, neovisno o paketu!

Crna plastika lijevo, crna plastika s malo srebrne desno. Qashqai ima zatamnjena stakla, krovne nosače, stakleni krov, prednje i stražnje parking senzore i 360 kameru, dok Kaškaj ima samo stražnje parking senzore. Crne 19’’ alu felge koje sigurno vole rinzol i 17’’ čelične s lijeve strane. I da, gepek se otvara električno kod Qashqaia uz neizbježnu funkciju mahanja nogom kako bi ga otvorili dok su vam ruke pune špeceraja, a dodatan plus su električno sklopivi retrovizori.

POGLED IZNUTRA

U interijeru se razlike nastavljaju u jednakom tonu. Ekran i klimu ćemo komentirati zasebno, ali neovisno o tom interijer se čini zaista dobar. Oba auta imaju Hill Start Assist i Keyless Go, ali zato Tekna+ ima Head-up display, grijanje vjetrobranskog stakla, ulazak bez ključa, senzor za kišu (koji bi oba trebala imati), bežični punjač mobitela, ambijentalno osvjetljenje, BOSE zvučnike i… “meki naslon za koljeno od PVC-a”. Da slučajno vašem koljenu ne bi bilo neudobno. Ako ste kojim slučajem propustili Fiata 500X i udaranje koljenom u klimu, bacite oko na LINK.

Nissan Qashqai Visia vs. Tekna + volan

Na prvu ćete pomisliti da kod volana nema razlika, a kad ono, desni je koža, a lijevi, iako nigdje ne piše, poprilično smo sigurni da je guma u igri. Razlike se nastavljaju na ekranu iza volana, iako jeftiniji ima lijepe cajgere, skupi ima 12,3’’ digitalni ekran, poznatiji kao virtualac.

Da, dobro vidite. Ručna klima i ekran za koji nismo sigurni da se uopće smije nazivati ekranom. Tekna+ ima dvozonsku automatsku klimu, grijanje sjedala i volana te ekran veličine 9’’ s bežičnim Apple CarPlay-em.

Standardna oprema je crna tkanina kod Kaškaja, a crna koža kod Qashqaia. U Kaškaju ćete sve morati ručno, ali zato su u Qashqaiu sjedala elektronički podesiva (vozački u 8, suvozački u 4) s namještanjem lumbalne potpore i masažom.

Sigurno se pitate zašto smo ovo stavili. Retrovizor imaju oba, svjetlo također, jedan ima svijetli krov, drugi ima crni. Već smo spomenuli da Qashqai ima stakleni krov, ali zbog tog staklenog krova se gubi pretinac za naočale. Nismo sigurni da nam je stakleni krov bitniji od tog pretinca…

TEHNIČKI PREGLED

U pitanju je isti motor kod oba modela, samo različite snage. Kod Visia paketa opreme, dostupan je samo motor prikazan na slici s ručnim mjenjačem - Xtronic(finije ime za CVT mjenjač) uopće nije dostupan. Kod Tekna+ paketa opreme, moguće je dodati još CVT i 4x4 pogon pa cijena skoči na sitno ispod 300.000 kuna. Dva spomenuta motora jedino su što možete birati kod Qashqai-a.

Koji je zaključak? Novi Nissan Qashqai jako dobro izgleda i nudi jako dobru opremu. Visia paket opreme radije zaobiđite, Tekna+ vam vjerojatno nije potreban, ali između se nalaze paketi opreme koji nude jako dobar auto za pristojne novce.

*članak je pisan na temelju konfiguratora i ne odgovaramo za moguće netočne informacije.

Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Nitko meni ne govori kuda da vozim

Next
Next

A4 ili C-klasa? Možda ipak trojka. Ili…