Jedno V i 8 razloga za kupiti

Lexus LC500h Luxury vs. LC500 Sport+


Lexus je na ovim prostorima pojam za hrabrost i odvažnost. Kupiti jedan zaista skup automobil znajući da je daljnja prodaja veoma komplicirana, servisna mreža skromna, a tehnologija ne uvijek najbolja zaista je junački potez. Iako je Lexus na čudnom i možda ne tako popularnom glasu, te mu veoma rijetki LC ne pomaže u poboljšanju prodaje, istinski smatramo da je ovo poseban automobil. LC je zadnji od svoje vrste, ultra luksuzni coupé za one koji ne pate na njemačko trojstvo i nije ih briga za koliko prođe Nürburgring.

POGLED IZVANA

Razlika u cijeni između dva uspoređivana modela je skoro 200 000 HRK - imajte to na umu dok u toku članka primjećujete nedostatak vizualnih razlika. Već i ptice na granama pjevaju o tome kako ne podnosimo crne, sive i bijele aute, tako da smo se odlučili za malo življe boje, plavu i crvenu. Metalik boja jedna je od tek 3 doplate koje se nude za LC. U paleti za eksterijer je i Pikachu žuta, ali po našem sudu ona ipak ne odgovara karakteru ovog automobila. Što se samih razlika sprijeda tiče, ako dobro zumirate na značku, lijeva ima plavi obrub jer se radi o hibridu, dok je desna kompletno crna.

Prilikom konfiguracije, prvo birate motor, te vam se potom nude Luxury i Sport+ paketi kod obje opcije. Odabirom Luxury paketa dobivate 20’’ felge i krovni prozor, a ako se odlučite za Sport+, dobit ćete fantastično dizajnirane kromirane 21’’ kotače. Ako se nas pita, samo zbog njih bi se odlučili za Sport+… također dobijete i karbonski krov i spojler, ali kao da je ikog tko vozi LC-a briga za to. Sva rasvjeta je naravno LED, ali to nije niti bilo upitno.

POGLED IZNUTRA

U interijeru nam LC nudi 3 opcije, crna, smeđa ili crno-crvena koža. Mi smo se naravno odlučili za dvije življe opcije. Zapravo, to bi bilo to od vizualnih razlika u interijeru. Dalje nastavljamo sa specifikacijama, Pioneerac s 12 zvučnika svirat će u Luxury modelu, dok Sport+ ima hvaljeno Mark Levinson ozvučenje s čak jednim zvučnikom više.

Obje verzije su krcate opremom, stvari poput grijanih i hlađenih sjedala, klimatski concierge koji više manje sve s klimom te grijanjem i hlađenjem sjedala radi za vas, heads up display, svi mogući sigurnosni sistemi…

Zbog razlike u motoru, možemo primijetiti drugu poziciju redlinea i mjerača lijevo od obrtomjera koji pokazuje temperaturu ulja.

Jeste li ikada sjedili u mraku i razmišljali od čega su napravljene poluge za promjenu brzina na volanu Lexusa LC 500? Sigurni smo da jeste, tako da ćemo vam otkriti. Od magnezija.

Vratimo se na korisnije stvari… Sport+ dolazi standardno sa zakretanjem stražnjih kotača što uvelike olakšava upravljanje i manevriranje.

Lijevo su luksuzna sjedala, a desno sportska. Lijeva su podesiva u 10 smjerova, dok su desna, skuplja, podesiva u 8. Također, lijeva imaju naslon za glavu koji se namješta na struju, dok ćete kod desnih morati rukicama prtljat.

TouchPad, što reći, pustiti suzu odmah ili pričekati da odaberete krivi meni ili upišete krivu adresu u navigaciju? Iako je TouchPad zamišljen kao sigurnije i praktičnije rješenje od kotačića i ekrana na dodir, pokazao se kao potpuni promašaj.

Lijeva slika nas neodoljivo podsjeća na Ferrarije s kraja prošlog stoljeća gdje ste mogli cijeli interijer dobiti u bež boji, a Lexus je to doveo na višu razinu, čak i pojaseve i poklopce zvučnika dobijete u odgovarajućem tonu.

TEHNIČKI PREGLED

500h verzija pogonjena je 3.5 litarskim V6 motorom koji samostalno proizvodi 299 konjskih snaga dok u kombinaciji s elektromotorom daje 359 KS. No, ono što nas sve zanima je taj LC500, onaj bez ‘h’ u nazivu. 5.0 V8 benzinski motor bez turbine s fantastičnih 477 konja. Neće brzinom konkurirati BMW-u serije 8 ili Mercedesu SL, ali to mu nije niti bio cilj. Ovaj Lexus drži se luksuza kakav je bio prije guranja karbonskih umetaka po cijelom automobilu, nepotrebnih spojlera i difuzora te svih ostalih načina kako učiniti automobil sportskijim da bi ga auto-moto novinari pohvalili tijekom vožnje na stazi, iako automobil nikada nije bio osmišljen za istu. Jedini ispravan izbor je V8. Pitate se koji su nam argumenti? Sjednite u LC-a ili pogledajte na internetu video “paljenja na hladno” i garantiramo, dileme više neće biti.

*članak je pisan na temelju konfiguratora i ne odgovaramo za potencijalne greške u konfiguratoru.

Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Jimny za zimu, a S2000 za ljeto

Next
Next

U Splitu su krenuli s 4 broja i 2 slova…