“Jel’ se možda možemo dogovorit’?”

Audi A4 2.0 TDI Quattro S-Tronic

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Audi A4 kojeg se ne bi posramila nijedna policijska uprava.

Koje je boje i veličine?

Diskretno crne boje koja ničim ne odaje da se radi o nekom jačem modelu iz ponude.

Kakva su svjetla?

Bi-Xenon s LED pozicijama u kombinaciji s full-LED stražnjim svjetlima. Savršeno za blendanje.

Kakvi su kotači?

Ovom automobilu stvarno bi godile bar 17”, ako ne i 18” felge, no moramo dati bodove 16” na udobnost, veliki izbor i nisku cijenu guma.

Hvata li poglede?

Isključivo nervoznih vozača na autocesti koji moraju provjeriti radi li se o presretaču.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala su štofasta i koliko bezvezno izgledaju toliko su i udobna. Grijana su sprijeda i ručno podesiva u osnovnim smjerovima. Volan i ručica mjenjača su kožni te bi oboje mjesto bilo u kokpitu nekog šlepera, ali, opet, oboje su ugodni i udobni za korištenje.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Ovaj automobil posjeduje famozni paket pretinaca te vam mjesta ne bi smjelo faliti. Naočale možete pospremiti u krovni pretinac, a razne sitnice u iznenađujuće plitki pretinac ispod središnjeg naslona. Preporučujemo da ono što želite sakriti od očiju javnosti, a opet učiniti lako dostupnim stavite u pretince ispod vozačkog i suvozačkog sica.

Što ima zanimljivo od opreme?

Imajući u vidu da je ovaj automobil iz 2014. godine moramo spomenuti da smo iznenađeni opremljenošću adaptivnim tempomatom s držanjem vozila u traci zajedno s upozorenjem i automatskim kočenjem pred sudar. Više manje sve što može biti automatsko, poput svjetala i brisača, dok će se za sigurno parkiranje pobrinuti prednji i stražnji parking senzori. Zanimljiv komad opreme je Homelink uređaj u koji možete “uprogramirati” do tri ključa za garažna ili dvorišna vrata. Samo ih nemojte zaboraviti izbrisati prije prodaje.

Situacija u prtljažniku?

Standardna za klasu osim izostanka bilo kakvog oblika rezervne gume.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Za današnje standarde, omanji ekran koji je okrenut vozaču i nalazi se na vrhu središnjeg grebena. Grafike izgledaju vintage, ali puna funkcionalnost je još uvijek prisutna.

Kako se koristi?

Jedan jedini način je korištenjem raznih tipki i kotačića koje se nalaze na centralnoj konzoli. Na prvu izgleda komplicirano i zakrčeno, ali nakon sat-dva provedenih u automobilu doslovno ćete napamet naučiti pozicije tipki pa ćete gotovo svaku radnju moći izvršiti bez gledanja.

Kako se mogu povezati?

Mobilni uređaj možete povezati Bluetoothom ili AUX kabelom. Bluetooth služi isključivo za telefoniranje s obzirom na činjenicu da je AUX jedini način da puštate glazbu. Osim ako sa sobom nemate SD karticu ili CDe s glazbom. U 2021. smo i znamo da nemate…

(Ne)obična instrument tabla?

Dobro poznata, jasna i čitka. Ekran između brojčanika mogao bi biti i veći.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Nije 3.0… nego dvolitreni TDI sa 177 konja odlično odrađuje posao.

Što mijenja brzine?

DSG ili kako ga Audi zove “S-Tronic” sa 7 brzina.

Koliko troši?

Svaki kotač popije oko dvije litre na 100 kilometara.

Koliko je ekološki?

Ovaj automobil izašao je prije Audijeve afere s ispušnim plinovima pa istinitu brojku ne znamo, no službena iznosi 138 g/100km.

Pogon je na…?

Uvijek i stalno na sva četiri kotača - Quattro.

DOJAVE IZA VOLANA

Krenimo od autoceste jer to je najbolje okruženje za ovaj automobil s koje god da ste strane zakona.

Situacija 1.

Upalite adaptivni tempomat i držanje vozila u traci te većinu posla automobil odradi za vas u popriličnoj tišini i udobnosti.

Situacija 2.

Noga na gasu, do zakonskih 130 km/h 😏 i svi vam se pomiču jer misle da ste onaj presretač što obitava ispred tunela Sv. Rok.

Grad kao i magistralna cesta ne predstavljaju nikakav problem, pogotovo u zimskim mjesecima gdje ćete biti sigurniji i opušteniji s Quattro pogonom, ali ako tražite gradsku jurilicu ili zabavu u zavojima postoje puno bolji automobili za to. Iako, nema rupe u koloni ili preticanja gdje ćete si postaviti pitanje “mogu li?” jer motor ima sasvim dovoljno snage, a mjenjač reagira iznimno dobro nakon što nauči vaš stil vožnje.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Vlasnik tvrdi da ga “neda” ispod 17 500 EUR, ali to ovisi kojim danom ga nazovete.

Gdje ga mogu probati?

 

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Spoj udobnog s korisnim.

Next
Next

Svaka bi ga mater sinu poželjela.