Svaka bi ga mater sinu poželjela.

Mercedes C-coupe 220d eksterijer

Mercedes-Benz C220d Coupé AMG-Line

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Mercedes “Ce kupe” s AMG paketom izvana, iznutra, sa strane, od ispod…..

Koje je boje i veličine?

Crne metalik boje jer sive nije bilo na lageru, a bijela mu stoji k’o kravi sedlo. Na prvi pogled izgleda manje nego što zaista je zbog neobičnih proporcija, ali ništa bitno manje od limuzinske verzije. Dizajn je generalno konzervativan, uz par atraktivnih detalja. Svjetla, otvori za zrak i Dijamant rešetke. S obzirom na to da su trenutno dostupni coupe modeli Mercedesa relativno slični, uvijek ćete moći pričati familiji kako je to E-Klasa

Kakva su svjetla?

LEDe krv u žilama. Dizajnom uobičajena, funkcionalnošću zasljepljujuća. Govorimo na takav način jer je na C-klasi još uvijek moguće da ćete završiti s halogenkama

Kakvi su kotači?

Dio AMG paketa, 19’’, odlično izgledaju, krakove nikak’ nismo uspjeli izbrojat’. Uz njih u paketu besplatno dolazi doživotni strah od rubnjaka.

Hvata li poglede?

Mlađahnih djevojaka ispred neke poznate diskoteke koje traže prijevoz kući.

Mercedes C-coupe zadnji branik

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala izgledaju jednodijelno, ali nisu jer je naslon za glavu pomičan. Izvedena su u kombinaciji alcantare i kože te su uglavnom podesiva na struju izuzev pomicanja naprijed - nazad. Volan je “ukraden” iz tadašnje S-Klase, preSklasno izgleda. Ručica mjenjača nije prisutna na uobičajenoj poziciji, što nerijetko čudi ljude koji prvi put sjedaju u Mercedes s automatskim mjenjačem. Ona se nalazi gdje se u drugim automobilima stoje kontrole brisača, na stupu volana. Jednom kad se naviknete, vrlo praktično.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Ako bi to što je coupe impliciralo da možete pospremiti stvari na malo mjesta, grdno se varate. Prisutan je odličan pretinac za naočale u krovu. Pretinac ispod središnjeg naslona je pozamašnih gabarita i otvara se dvostrano, što je vrlo praktično kad se posvađate sa suvozačem, a on(a) ne želi pomaknuti ruku. Činjenica da se ručica mjenjača ne nalazi na središnjoj konzoli, omogućava jako puno prostora u središnjem grebenu gdje se nalazi pretinac spreman progutati vaš mobitel, novčanik i ostale ovisnosti. Za nesretnike pozadi postoje cupholderi u sredini i pretinci s lijeve i desne strane bez poklopca.

Što ima zanimljivo od opreme?

U Mercedesovom stilu, puno tog usmjerenog na komfor. Ambijentalno osvjetljenje u hrpu boja, grijanje sjedala, parking senzori i kameru za vožnju unatrag. Kako se ne bi istezali ruku prilikom posezanja za pojasom, mali robotići zajedničkim snagama dodaju vam pojas kada sjednete u auto. Tempomat, ali onaj uz koji morate paziti koliko je auto ispred vas udaljen, zaboravite na čitanje novina. Navigaciju ima, ali put do Imotskog ionako bi trebali znati napamet.

Situacija u prtljažniku?

Mjesta ima, ali čudan oblik otvora spriječit će vas da susjedu prenesete knauf ploče.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Ekran je dosta veći nego pre-facelift i nalazi se na vrhu središnje konzole. Rezolucija je odlična, kao što je uobičajeno kod Mercedesa. Ispod njega nalazi se par shortcutova za radio, media, telefon, navigaciju (ukoliko ju imate) i to bi bilo to.

Kako se koristi?

Pomoću kotačića na središnjoj konzoli. Nije najsretnije rješenje i s obzirom na godište automobila očekivali smo da je ekran touchscreen, čak smo i krenuli tipkati po njemu i čudili se zašto ne radi. Doduše, kotačić funkcionira dobro i lako se dolazi do svih menija. Najljući njemački protivnici to bolje odrađuju, ali Mercedes je Mercedes.

Kako se mogu povezati?

Bluetooth za puštanje najnovijih hitova s estrade i obavljanje važnih telefonskih razgovora. Apple CarPlay i AndroidAuto također, ako vam je žica pri ruci.

(Ne)obična instrument tabla?

Analogni cajgeri, digitalni su dostupni uz nadoplatu. Doduše, ovaj ekran između njih je dosta velik.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Mercedesov “novi” dvolitreni dizelaš sa 194 konja. Ako ništa, puno je tiši i uglađeniji od prethodnika.

Što mijenja brzine?

Stalno nešto mijenja brzine s obzirom na činjenicu da ih ima 9.

Koliko troši?

Dizel je pa ne bi smio previše. Nas je počastio sa 7 litara.

Koliko je ekološki?

130 grama CO2 na 100 km. Nit’ smrdi nit’ miriši.

Pogon je na…?

Stražnja vuča kao prava Mečka.

DOJAVE IZA VOLANA

Grad, autoput i magistrala. C-kupeu nismo uspjeli pronaći znatnijih mana ni u jednom okruženju. Na gradskim ulicama je adekvatno responzivan u svim situacijama, a ni lošiji asfalt ga ne uznemiruje previše. Manu možemo tražiti u manjku udobnosti na našim cestama, pretežito zbog velikih felgi i u slabijoj preglednosti iza, ali sigurni smo da ste spremni to pregrmjeti zbog izgleda.

Na autoputu ćete većinu vremena boraviti u lijevoj traci, naravno, sve dok netko ne dojuri s “pravim” AMG-om. Potrošnja je jedna od najboljih strana ovog automobila jer pri 130 km/h troši 6 litara dizelskog goriva.

Jedine moguće zamjerke smo pronašli na magistralnoj cesti gdje, kao i svi što pišu o autima ćemo reći “Da je bar malo sportskiji kao konkurenti“. Ako malo jače stisnete gas u zavoju, zadnji kraj bi vam mogao zaplesati u kojem god okruženju. Ne možemo reći da je to mana, sve dok je u granicama normale


AKO TRAŽIM MIRIS NOVOG AUTA

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Primjerak na testu iz džepa će vam, ako mu dopustite, izbaciti 390.000 kn.

Gdje ga mogu probati?

 

Gdje ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

“Jel’ se možda možemo dogovorit’?”

Next
Next

Ne troši PHEViše.