Spoj udobnog s korisnim.

Volvo S60 D5 Momentum

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Volvo S60 D5 iz 2007. godine. Nemamo više informacija za vas, osim da je prešao više od 360.000 kilometara.

Koje je boje i veličine?

Modro plave boje koja izgleda iznenađujuće dobro s obzirom na godine i prijeđenu kilometražu. Volvo je tada tvrdio da je ovo konkurent BMW seriji 3, no mi bi ga percipiranom veličinom prije svrstali kao konkurenta seriji 5.

Kakva su svjetla?

Farovi su Xenon, a stop svjetla halogen. Ako malo bolje pogledate primjetit ćete da su ogromna. Ne sjećamo se kada smo zadnji put vidjeli stop svjetla ove veličine…

Kakvi su kotači?

16’’, lijepo mu stoje, ali progooglajte Volvo S60R. Te bi mu fantastično stajale.

Hvata li poglede?

Eventualno turista koji traže AirBnB, a znaju da je stari Volvo udobniji od najboljeg kreveta.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala, sjedala, sjedala. Najbitnija stvar u ovom automobilu, toliko su udobna da se nećete htjeti ustati već ćete se samo nastaviti voziti kako ne bi morali izaći iz tih fantastično mekanih kožnih sjedala. Volan je velik, na njemu su osnovne tipke za multimediju i kontrole tempomata. Ručica mjenjača je velika, u skladu s godištem automobila.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Za početak, u fantastičan cupholder za putnike na prednjem i stražnjem sjedalu. Osim toga, pored nepostojeće multimedije nalazi se pretinac u kojemu se inače, u bolje opremljenim verzijama, nalazi telefon. Danas u spomenuti pretinac stanu slušalice ili ključevi. Ništa ostalo nije vrijedno spomena.

Što ima zanimljivo od opreme?

Grijanje sjedala, što je ujedno i najbitnija oprema jer dodaju šlag na već ionako finu tortu sjedala. Klimatizacija je dvozonska s ventilacijskim otvorima na B stupu (komad metala između prednjih i stražnjih vrata) od kojih svaki puše zrak iz svoje zone, ovisno s koje strane se nalazite.

Situacija u prtljažniku?

Pristojna za klasu. Pohvale za veliki otvor koji omogućava lako odlaganje predmeta svih oblika.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Na središnjem grebenu je FM/AM Radio s CD Changerom i AUX ulazom.

Kako se koristi?

Tipkama na multimediji i volanu.

Kako se mogu povezati?

Ukoliko ne nabavite aftermarket rješenje kao što je vlasnik učinio - nikako.

(Ne)obična instrument tabla?

Čitki crni brojčanici ispod kojih su “zeleni” ekrani koji nas čine nostalgičnima za boljim vremenima.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

D5 oznaka skriva turbodizelaša s 5 cilindara sa 185 konja. Zvuk je karakterističan, a i dobro potegne.

Što mijenja brzine?

Japanski automatski mjenjač sa 6 brzina.

Koliko troši?

Desetka je tu, ali mora se i peti cilindar nečega napiti.

Koliko je ekološki?

Filter za dizelske čestice je prisutan, a ni 174g/100km CO2 nije loše.

Pogon je na…?

Prednje kotače. Na sva četiri je jedino bilo moguće dobiti s benzincima.

DOJAVE IZA VOLANA

Za ovaj Volvo nema potrebe spominjati kako bi se snašao u raznim situacijama. Jednom riječju rečeno - UDOBNO. Prve minute za volanom automobila proveli smo opuštajući se na već spomenutim nevjerojatno udobnim sicevima.

Svaka ruta koju smo napravili, bila ona u gradu, na autocesti ili magistrali jednostavno je ostavila dojam iznimne relaksacije. Čak su i preticanja bila kao iz nekog usporenog filma. Lagodna, a opet sigurna jer snage ima više nego dovoljno dok god automatski mjenjač, koji je vjerojatno jedina stvar u automobilu koja je opuštenija od vozača, surađuje. Pripazite samo da na autocesti ne bi zaspali jer udobnost i tišina koju ovaj Volvo pruža vrlo lako mogu postati i opasnost.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Testirani primjerak nije na prodaju, ali ako bude postići će dobru cijenu s obzirom na stanje i povijest.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

IzGLAncan, eleGLAntan i GLAmurozan.

Next
Next

“Jel’ se možda možemo dogovorit’?”