MOKKAr san ekologa.

Opel Mokka-e Ultimate

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Danas gradom skupljamo poglede u Opel Mokki-e Ultimate. O tome zašto skupljamo poglede i što znači to slovo “e”, u nastavku…

Koje je boje i veličine?

Opel ovu boju naziva Matcha Green, ali štogod oni rekli, ovo je Grinch zelena, ili Grinch Green, ako baš želite. Za potpuni Grinch look Opel Mokki fali samo čuperak. Veličina je gradska, prilikom pokušaja krađe Božića lako ćete se sakriti, ali u isto vrijeme stat će vam svi pokloni koje želite ukrasti.

Kakva su svjetla?

S Opel Mokkom vi i LED tehnologija poistovjetit ćete se. Uz uobičajenu LED postavu, Mokka vam donosi i IntelliLux Matrix aktivna svjetla s detekcijom tunela, da vam niti jedan Božić ne može sakriti.

Kakvi su kotači?

Aluminijski, promjera 18”. Izrađeni u crno srebrnoj kombinaciji koja neupitno pridonosi modernom izgledu naše Mokke.

Hvata li poglede?

DA, Da i da! Malo je reći da smo bili iznenađeni brojem pogleda koje je Mokka pokupila. I žene su se okretale, za sve one koji misle da auti ne mogu uhvatiti ženski pogled.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala su izvedena u kombinaciji kože i alkantare. Što se dizajna tiče, izgledaju moderno i sviđa nam se što je naslon za glavu relativno integriran u ostatak sjedala. Iznenadilo nas je što su sjedala poprilično tanka, pretpostavljamo da je to s ciljem dobivanja što više prostora na stražnjoj klupi.

Volan je uobičajenog Opel dizajna s velikim brojem tipki i funkcionalnosti, dovoljno udoban pod rukom. Želimo istaknuti specifičnu poziciju poluga za žmigavce i brisače - ako ste ikada vozili Opela znat ćete o čemu pričamo. Poluge su pozicionirane pod osjetno većim kutem nego kod bilo kojeg drugog proizvođača, što zahtjeva navikavanje. Ručica mjenjača nije ručica, a mjenjač baš i nije mjenjač… sve to je izvedeno u obliku prekidača iz razvodne kutije za struju.

Gdje mogu pospremiti stvari?

U vratima se nalaze pretinci u koje vam uz stvari stanu sitnice, ali i boce, što više nije tako uobičajeno u automobilima. Nadalje, pretinac ispod klime možete koristiti kao bežični punjač, ali i kao pretinac u kojem se nalaze USB i 12V utikači. Ono što nas je veoma iznenadilo je veličina pretinca ispred suvozača! Unutra vam stanu sigurno dva pečena pileta. Nažalost, piletinu nismo imali, tako da smo unutra uspjeli ubaciti samo laptop veličine 14”. Naravno, tu je i pretinac ispod naslona za ruku, ali ni po čemu se ne ističe.

Što ima zanimljivo od opreme?

S obzirom na segment u kojem se ovaj automobil nalazi možemo reći da je zaista bogato opremljen. Mokka posjeduje stavke poput sjedala u kombinaciji kože i alkantare, veliki broj sigurnosnih sistema (senzor za prevenciju sudara, detekcija pješaka, upozorenje na mrtvi kut), držanje vozila u traci, crni krov, 180° kamera, grijanje prednjih sjedala i upravljača, sklopivi retrovizori, keyless entry & go, adaptivni tempomat i naravno, Grinch zelenu boju.

Situacija u prtljažniku?

Prtljažnik postoji. Savjetujemo vam da prošećete do Opelovog salona i probate otvoriti prtljažnik Mokke. Tko uspije iz prve lajkamo mu sliku na Facebooku.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Nalazi se na vrhu središnjeg grebena i bit će vam poznata ako ste nedavno imali susret s Opelovim polubratom, Peugeot-om. Grafike su dobre rezolucije, ekran je veličine 10’’, ali će bočni dijelovi ekrana u većini slučajeva biti crni (i pokazivati temperaturu) što odaje dojam manjeg ekrana.

Kako se koristi?

Primaran način korištenja sustava jest dodirom te nam je Opel poklonio niz tipki podno ekrana putem kojih možemo skakati po izbornicima. Uvijek nas razveseli staromodni potenciometar. Naravno, tu je i upravljanje putem seta tipki na volanu, uključujući i grijanje volana što je vrlo dobra pozicija, bolja nego na središnjoj konzoli i to je nešto što bi drugi proizvođači mogli “prepisati”.

Kako se mogu povezati?

Bluetooth, Wi-Fi, Apple CarPlay i Android Auto.

(Ne)obična instrument tabla?

Tabla je izvedena u obliku ekrana te nudi funkcionalnosti poput navigacije, ekrana potrošnje energije i, naravno, cajgera. Zanimljiva je činjenica da se funkcionalnostima table ne upravlja putem tipki na volanu, već tipkama i pomičnicima na poluzi žmigavaca. Ovo je prema našem mišljenju jedno od lošijih rješenja u industriji te nam nikako nije jasno zašto Opel to radi.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Ispod haube krije se električar koji proizvodi 136 konjskih snaga koje su vam i više nego dovoljne za gradske ekspedicije.

Što mijenja brzine?

Nešto što će se pobrinuti da se brzine promijene što tiše i bezbolnije, uspješno.

Koliko troši?

Kapacitet baterije je 50 kWh, doseg oko 320 km, a vrijeme punjenja 5h i 15 minuta na kućnom punjaču. Ako vam je kojim slučajem brzi punjač pri ruci, do 80% doći ćete već za 30 minuta.

Tvornica kaže 17,4 - 18,0 kWh/100 km - ova brojka vam ne znači previše, kao ni nama.

Koliko je ekološki?

Jednako koliko je i zelen.

Pogon je na…?

Prednje kotače. To je sve što možete dobiti, ujedno i sve što vam treba.

DOJAVE IZA VOLANA

Nemoguće je početi ove dojave iza volana Opel Mokka-e bez pričanja o pogledima. Ako vam slučajno fali pažnje u životu kupite Mokku u Grinch Green boji i na prvoj prometnici osjećat ćete se kao Brad Pitt, Bruno Petković ili Albina Grčić.

Što se tiče samih doživljaja unutar vozila, električni automobili stvarno jesu budućnost i ujutro vam paše da u tišini i bezbrižno idete na posao. Automobil je ugodan, tih i ima snage dovoljno za sve zadatke, pogotovo zbog instantnog odaziva na gas. Plus, stajanje u gužvi na Slavonskoj je ugodnije kada vam je pod rukom topli volan, a pod guzom toplo sjedalo.

Doseg od 300 i kusur kilometara zvuči malo na prvu i svi mislimo da električni automobili nisu isplativi dok nemaju 1000+ kilometara dometa, ali razmislite koliko kilometara u prosjeku radite dnevno. Čak i u ekstremnim uvjetima kada osim odlaska na posao morate svratiti i do supermarketa ili u kafić.


AKO TRAŽIM MIRIS NOVOG AUTA

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Cijena ovog primjerka je 293.184,36 kn.

Gdje ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Audijev ulaz u ring s Mercedesom i BMWom.

Next
Next

Ako Passat nije za VWas…