Audijev ulaz u ring s Mercedesom i BMWom.

Audi 80 B4 1.9 TDI

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Audi 80 B4 na ovim prostorima poznatiji kao jaje.

Koliko je prešao?

S obzirom na činjenicu da je proizveden 1993. godine moramo priznati da 147 000 kilometara kojih je prešao je gotovo ništa.

U kakvom je stanju te koje je boje i veličine?

Kao i na svakom starijem automobilu vidljiv je pokoji nedostatak na pocinčanoj tamno plavoj i obloj karoseriji. Ako uzmemo u obzir ostale primjerke na cesti svi ti nedostatci su irelevantni.

Kakva su svjetla?

Farovi su poveći i kvadratnog dizajna, a nadopunjuju ih veliki kutni žmigavci. Stop svijetla su obla i podijeljena te se u jednom od njih krije ključanica prtljažnika.

Kakvi su kotači?

Nažalost nismo uspjeli vidjeti 195/65/R15 čelične kotače ispod ovih cool ratkapa.

Hvata li poglede?

Hvatao je devedesetih, od strane carinske službe.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Nažalost nema se puno reći o spomenutima osim da je volan ugodan oku, a i pod rukom. Ako se baš potrudimo dati neku pohvalu ona bi morala ići sjedalima jer su udobna i dizajnom ne odskaču previše od modernih. Ono što je najbitnije je opća kvaliteta interijera koja je na zavidnoj razini čak i za današnje standarde.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Krenut ćemo s nama osobno najzanimljivijim mjestom - “polica” ispod stupa volana. Nije nam jasno zašto se tako praktično mjesto izgubilo u modernim automobilima jer na njega stane sve što vam treba biti pri ruci tijekom vožnje. Ostala mjesta su nisu vrijedna posebnog spomena s obzirom na činjenicu da ih gotovo svaki automobil posjeduje.

Što ima zanimljivo od opreme?

Ono što danas više ni ne smatramo opremom tada je bilo zanimljivo. Pričamo o ABS-u, servo volanu i o čak četiri električna podizača prozora. Klimatizacije nažalost nema, ali eto, bar nećete kurblati prozore kako bi se malo rashladili. Zanimljivo je napomenuti kako su za razliku od Mercedesa ovdje i lijevi i desni retrovizor podesivi na struju i iste veličine.

Situacija u prtljažniku?

Ništa lošija od modernog Audija A4.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Legendarni 1.9 turbodizelaš s 90 konja za kojeg smo uvijek i isključivo čuli riječi hvale.

Što mijenja brzine?

Vi s prilično ugodnim ručnim mjenjačem. Imate izbor od 5 brzina.

Koliko troši?

Ako ćemo se ravnati po pričama onda apsolutno ništa. Neki su tvrdili da i vraća gorivo nazad u rezervoar.

Gdje ga mogu održavati?

Stanete na prvu benzinsku crpku i gotovo možete zamijeniti cijeli auto.

Ima li dijelova?

Kao što smo rekli! Na svakoj benzinskoj!

Koji su potencijalni problemi?

Ili su ljudi koji su ih imali “ušutkani” ili ne postoje.

Pogon je na…?

Audi je slijedio različitu filozofiju od konkurenata te se odlučio za prednji pogon.

ZANIMLJIVOSTI

Što je značio za svoje razdoblje?

Za generalnu javnost ništa, ali Audiju je to bio prvi pravi pokušaj ulaska u ring s ostalim nijemcima.

Može li se voziti svaki dan?

Gdje ima volje ima i načina.

Najsličnije u današnjoj ponudi automobila je…?

Audi A4… oprema je slična današnjem početnom modelu 😂.

Koliko je rijedak?

Samo ćemo reći da smo ih od ove recenzije vidjeli skoro 20 na cesti.

DOJAVE IZA VOLANA

Zbog spleta okolnosti na dan recenzije nismo imali priliku sjesti za volan pa vam ne želimo iznositi ne provjerene navode. Možda nam se u budućnosti posreći pa ipak sjednemo za volan ovog ili sličnog jajeta pa ćemo s veseljem napisati ove dojave.


ZA ENTUZIJASTE

Koliko košta?

Ovaj primjerak vlasnik cijeni gotovo 2500 EUR zbog niske kilometraže i odličnog stanja.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Nema veze što je malo zBUBAna.

Next
Next

MOKKAr san ekologa.