Ne troši PHEViše.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV eksterijer

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Premium

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Mitsubishijev drugi (i znatno bolji) pokušaj modernog Crossovera - Eclipse Cross.

Koje je boje i veličine?

Posebne, kako navode u cjeniku, no nama se čini da je riječ o metalik sivoj koja mu odlično stoji. Veličinom ne odskače od konkurenata iako, ‘vako na prvu, izgleda dosta veliko.

Kao i kod par automobila ranije, dizajn je definitivno za istaknuti. Prednja maska u kombinaciji sa svjetlima i kromiranim detaljima izgleda veoma moćno, a zadnji kraj je napokon izveden u skladu s očekivanjima u klasi. Ako povučemo paralelu s prošlom izvedbom Eclipse Crossa koji je podsjećao na Cyclopsa iz X-Men serijala, ovo je odlično osvježenje u svakom pogledu.

Kakva su svjetla?

LED - LED - LED. Dnevna - kratka - duga. Duga i kratka se nalaze ispod vrlo atraktivno dizajniranih dnevnih.

Kakvi su kotači?

Iako su jedini u ponudi, odlično mu stoje ove dvobojne Shuriken osamnajstice.

Hvata li poglede?

Autor teksta je stajao na semaforu pored Audi RS7-ice. Pogledi su bili usmjereni u njega pa prosudite sami je li to pozitivno ili nije.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV zadnji branik

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala su presvučena kožom i grijana, a prednja dva su i električno podesiva. Sjedi se dosta visoko i iznenađujuće udobno neovisno o tome koliko ste visoki. Volan je prosječnog izgleda za klasu, i naravno, presvučen kožom, a ako vam bude hladno za prstiće Mitsubishi vam daje i grijanje volana. Ručica mjenjača, iako izgleda “grebljivo”, podsjeća nas na Atari joysticke iz 90ih i ugodna je pod rukom.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Moramo priznati da nas je Eclipse Cross “razočarao” u ovom pogledu. Razočarao pod navodnicima jer postoji mnogo pretinaca za pospremiti stvari, ali nijedan ne odskače od standardne ponude pretinaca u svim ostalim automobilima. Eventualno bi valjalo spomenuti pretinac ispod podnice prtljažnika gdje bi kao trebali pospremati punjač, no svi znamo da će te ga samo baciti u prtljažnik kao što smo i mi učinili.

Što ima zanimljivo od opreme?

Svi najnoviji sigurnosni sistemi su prisutni. Adaptivni tempomat, upozorenje za mrtvi kut, upozorenje na izlazak iz vozne trake, upozorenje na nailazeća vozila… sve u svemu puno upozorenja kako bi što sigurnije stigli na odredište. Kao najzanimljiviji komad opreme pokazao se Head-up ekran koji “izroni” svaki puta kada upalite automobil. Na spomenutom možete vidjeti vašu trenutnu brzinu, onu kojom biste mogli voziti i naravno upozorenja.

Situacija u prtljažniku?

Pronaći će se mjesta za više manje sve što poželite staviti i uštekati. Kažemo uštekati jer se u prtljažniku nalazi jedna lijepa kućna utičnica.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Ekran veličine 8” nalazi se nadohvat ruke. Iako na prvu ne izgleda zanimljivo na njemu je moguć prikaz niza informacija poput navigacije, multimedije, klime i PHEV ekrana. Na PHEV ekranu se nalaze razne statistike u tekstualnom i grafičkom prikazu koje će vam biti odlična potpora da se pohvalite svojim prijateljima i prijateljicama koliko ste ekološki. Ne može se protiv brojeva i grafova #facts.

Kako se koristi?

Vi ga dirnete, a on vrisne “biiiip”. Nakon što isključite vrisak, bez straha ćete ga dirati. Osim dodirom, na volanu postoji set tipki putem kojih možete kontrolirati osnovne funkcije. Odlično rješenje je tipka na volanu kojom palite kamere za olakšano manevriranje.

Kako se mogu povezati?

Produžnim kablom u struju, a USB-om u auto. Mitsubishi nam daje Apple CarPlay i Android Auto. Ukoliko vam navedeni nisu potrebni, na raspolaganju vam stoje još Bluetooth i AUX. Ukoliko vam ni oni nisu potrebni možete samo slušati radio preko FM, AM i DAB prijema.

(Ne)obična instrument tabla?

Iako izgleda obično, nije sve tako jednostavno. Na desnoj strani gledate brzinu, a lijeva strana vam objašnjava kako trošite svoje kilovate. Ako imate nervozniju nogu, igla na krajnjem lijevom dijelu podsjećat će vas na Geigerov mjerač. Probajte ga i shvatite zašto ;)

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Prednji elektromotor s 82 konja i stražnji s 95 konja, a kada zafali konja u kombinaciju ulazi 2.4 litreni benzinac s 98 konja. Ako to sve ubacite u neku formulu dobijete 188 konja… lude li matematike. Nećete voziti utrke, ali od semafora do semafora ćete se zabaviti u tišini.

Što mijenja brzine?

Ništa…

Koliko troši?

Ne troši PHEViše…” Šalu na stranu, potrošnja se kreće oko 3 litre benzina i nepoznati nam broj litara struje. Sve u svemu, više ćete ovisiti o utičnici nego o benzinskoj.

Koliko je ekološki?

“PHEViše”, i više nego dovoljno da vas država potakne da ga kupite.

Pogon je na…?

Sva četiri Shurikena.

DOJAVE IZA VOLANA

S obzirom na činjenicu da je Eclipse Cross urbani crossover i da imate gotovo 55 kilometara dometa isključivo na baterije, gradske ulice su iznenađujuće dobro okruženje za ovaj automobili. Ne znamo je li do sjedala, ovjesa ili kombinacije spomenuta dva elementa, ali vožnja gradskim ulicama ispada poprilično udobno iskustvo. Osobito kada uključite tzv. one pedal driving koji vam omogućava vožnju samo uz pomoć papučice za gas - kada ju pustite, automobil sam usporava i puni baterije, a jačina kojom usporava ovisi o vašem odabiru (B1 je najslabije, B5 je najjače).

Vožnja autocestom ne odskače previše od gradskog iskustva. Razlika se manifestira u vidu buke benzinskog motora u kombinaciji s bukom od vjetra koja je puno izraženija pri većim brzinama. Kada dođete na magistralnu cestu vjerojatno će se benzinski motor isključiti te ćete ponovno moći uživati u tišini i udobnosti. Doduše, uz bolji pogled nego u gradu ako se nas pita.


AKO TRAŽIM MIRIS NOVOG AUTA

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Ako se odlučite za isti primjerak kao i mi cijena je 354.900 HRK, ali savjetujemo da ulovite državne poticaje.

Gdje ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Svaka bi ga mater sinu poželjela.

Next
Next

GLE, ovo nije X5 ili Q7.