GLE, ovo nije X5 ili Q7.

Infiniti FX30d Premium S

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Infiniti FX30d ili QX70 3.0d, ovisi koje godine gledate.

Koje je boje i veličine?

Boja - bijela, većina na cesti ih je bijele boje. Zašto? Ne znamo, ali dobro mu stoji! Veličina se mjeri u brodskim stopama.

Kod ovog Infinitija moramo istaknuti dizajn. Riječ koja nam se vrti po glavi je “polarizirajuć”. U prijevodu, il’ ti izgleda fantastično il’ je ružan do neba. Citirat ćemo jednog od autora - “Bio mi je toliko ružan da ga nisam mogao pogledati, ali kad sam proveo malo vremena unutar i oko njega, definitivno ima ono nešto. Pitanje je samo imam li ja Infiniti faktor.”

Kakva su svjetla?

Bi-Xenon farovi s LED stražnjim svjetlima. Izgledom su zanimljiva i odgovaraju generalnom stilu Infiniti dizajna.

Kakvi su kotači?

S obzirom na činjenicu da smo fanovi Turbina dizajna, 21” kotači sa širokim gumama niskog profila su pun pogodak.

Hvata li poglede?

Hvata i poglede i pitanja. “Infiniti, jel’ to nešto za jest’?“

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Kožna sjedala električno su podesiva u svim mogućim smjerovima, izuzev naslona za glavu kojeg ćete upotrebom sile opetovano namještati na željenu visinu. Spomenuta sjedala također se mogu grijati i hladiti, ovisno o preferencijama vaše stražnjice. Kožni volan je električno podesiv u svim smjerovima te su na njemu sitni dugmići za upravljanje svim funkcijama. Ručica mjenjača je elegantna i lako se odabire “brzina”.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Što god ste naumili ponijeti, dok god je normalnih gabarita, moći ćete pospremiti. Čaše i boce u držače iza mjenjača, a u pretince koji se nalaze isključivo u prednjim vratima smjestit ćete điđe poput maramica ili ključeva. U pretinac ispod središnje konzole stane poveća količina stvari i, ako kojim slučajem, morate sakriti neke “dokumente” možete i to, spremanjem u “tajni” pretinac koji se nalazi u poklopcu pretinca središnje konzole.

Što ima zanimljivo od opreme?

Prčkanjem po interijeru naišli smo na nemali broj zanimljivih komada opreme. Za početak valja spomenuti ulazak i paljenje vozila bez ključa, šiber, dvozonsku automatsku klimu te Bose Sound System. Tu su i radarski tempomat, držanje vozila u traci i upozorenje na izlazak iz iste. Kada se odlučite sami preuzeti volan pomoći će vam “Sport“ gumb za podešavanje tvrdoće ovjesa i prekrasne, kožom obložene, papučice za promjenu brzina iza volana. Sve u svemu opreme ima napretek i trebat će vam barem tjedan dana da otkrijete sve što ovaj automobil nudi.

Situacija u prtljažniku?

Zadržat ćemo se na jednoj pristojnoj riječi - ispodprosječna, ali barem se prtljažnik diže i spušta na struju.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Cijeli sistem multimedije nalazi se na odličnoj poziciji za pregled, kako vozaču tako i suvozaču - pri vrhu središnjeg grebena. Grafike, iako već pomalo pokazuju svoje godine su jasne i čitke. Karte nas podsjećaju na one genijalne tepihe s cestama na kojima smo se igrali tokom vrtića.

Kako se koristi?

Infinitijevi IT-evci dali su nam na izbor tri opcije:

  1. Ekran je na dodir te sve što vidite možete i dotaknuti. Nažalost, to nije uvijek najpraktičnije rješenje s obzirom na to da je dosta daleko od vas - taj način preporučujemo suvozaču.

  2. Kotačić i gumbi neposredno ispod ekrana koji su praktično rješenje za veće promjene u multimediji. Ono što nam se učinilo cool jest da postoje dva “back“ gumba na udaljenosti 5 cm jedan od drugoga. “Jedan za vozača i drugi za suvozača” - sigurno je govorio Infiniti Marketing Team. U prijevodu, popunjavanje prostora.

  3. Gumbi na volanu koji su, iako maleni, najbolje rješenje za korištenje multimedije jer pružaju gotovo svu funkcionalnost kao i ostali načini, a na dohvat ruke su.

Kako se mogu povezati?

USB, AUX te Bluetooth za pozive, glazbu i pregledavanje fotografija. Da. Infiniti vam pruža opciju pregleda fotografija da vam ne bude dosadno dok čekate suputnike. Apple CarPlay i Android Auto tada su postojali jedino u R&D uredima navedenih kompanija.

(Ne)obična instrument tabla?

Dva lijepa cajgera koje u sredini krasi maleni monokromatski ekran koji nudi prikaz osnovnih informacija.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Nissanov trolitreni V6 dizel s 240 konja koji je u svoje doba bio jedan od najuglađenijih dizelskih motora.

Što mijenja brzine?

Automatik, 7-brzina.

Koliko troši?

Dvanaejstica vam ne gine ako se zaigrate.

Koliko je ekološki?

Baš i nije…ali poveći auspusi mu stvarno dobro stoje!

Pogon je na…?

Pretežito na zadnje kotače osim kad ne zatrebaju i prednji, što je rijetkost.

DOJAVE IZA VOLANA

Europski gradovi najveći su neprijatelj Infinitija. Automobilom se ne upravlja teško, no osjećaj veličine je izuzetno prisutan, pogotovo prilikom zaobilaženja parkiranih vozila. Samo parkiranje nije težak zadatak jer u pomoć priskaču parking senzori u tandemu s, pazite sad!

  • Prednjom kamerom

  • Zadnjom kamerom

  • Kamerom za lijevu stranu

  • Kamerom za desnu stranu

  • 360 kamerom

Ako vam ni to nije dovoljno uvijek su tu “sva četiri“.

Mjesto gdje Infiniti blista je, naravno, autocesta gdje se ponaša izuzetno mirno i staloženo. Za to je zaslužan sustav koji skreće i zadnje kotače u suradnji s prednjima. Upravo zbog spomenutog sustava najveće iznenađenje se dogodilo pri vožnji jadranskom magistralom gdje nam se zbog podesivog ovjesa i prilične količine snage na tren učinilo da smo za volanom sportske limuzine… ali samo na tren.

ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Za naš primjerak vlasnik traži 30 000 EUR.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Ne troši PHEViše.

Next
Next

“Cveta cveće u naše preduzeće.”