U njega stane 12 veprića.

Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI 4motion

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Onaj auto u Volkswagenovom konfiguratoru za kojeg ne znate hoćete li ga naći u osobnim ili gospodarskim vozilima. Amarok, što u Inuitskoj mitologiji znači ogroman vuk.

Koje je boje i veličine?

One boje na kojoj će se najviše vidjeti koliko ste ga zaprljali. Veličina je 5 metara i jedna četvrtina, usporedbe radi, to je duže od S-Klase, A8 ili BMW serije 7.

Kakva su svjetla?

Xenon, kako bi mogli uočiti svaku prepreku. Doduše, ako ju previdite, to je veći problem za prepreku nego za vas.

Kakvi su kotači?

255/55R19 - u prijevodu, dovoljno veliki da vas uz 4motion pogon izvuku iz svakog problema, a dovoljno mali da bezbrižno možete opet zaglaviti u novu rupu.

Hvata li poglede?

Sama količina prostora koji zauzima na cesti pobrinut će se da uhvati svaki mogući pogled, neovisno o tome gleda li ga lovočuvar ili ne.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sve navedeno u ovom autu napravljeno je s jednom primarnom svrhom, a to je da bude izdržljivo i da se uspješno nosi sa svim izazovima. Volan i mjenjač izvučeni su iz ostale palete Volkswagenovih modela. Sjedala su od tkanine, neće vas držati u zavojima kao ni ostatak automobila, ali će se vrlo lako oprati ako ih zaprljate.

Gdje mogu pospremiti stvari?

U pretince na vratima, središnji pretinac širine prosječnog prijenosnog frižidera i plitki pretinac na vrhu središnje konzole u koji stane mobitel, nož ili čahure s lovišta. Pretinac za naočale u stropu je također dostupan, ali samo ako su vam naočale brze (klik za objašnjenje). Za interesantniju poziciju za spremanje stvari, zaputite se na 2 pitanja dalje.

Što ima zanimljivo od opreme?

Prednje i stražnje parking senzore koji su najvrjednija oprema kako ovu veliku količinu tvari na cesti ne bi smjestili negdje gdje ne treba biti. Osim toga, grijanje sjedala će vam olakšati i najteže zadatke na gradilištu u zimskim mjesecima, dok će vas dvozonska automatska klima hladiti u ljetnim. Navigacija i tempomat u suradnji sigurno će vas dovesti do vašeg traženog odredišta. Pick-up entuzijastima Amarok nudi osvjetljenje prtljažnog prostora, Offroad mode i kuku.

Situacija u prtljažniku?

Prtljažnik, garsonijera ili skrovište za manju obitelj veprova. Kada se odlučite što je u pitanju, zatvoren prtljažnik vam može poslužiti, kako vlasnik kaže, za smještaj 12 veprića. Ukoliko maknete ‘poklopac’, možete preseliti namještaj iz omanjeg stana.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Kao u svakom drugom Volkswagenu tog godišta, smještena na vrhu središnje konzole. Grafike su korektne, sve ćete jasno vidjeti i prepoznati, no polarizirane naočale mogle bi vam stvarati problem.

Kako se koristi?

Upravlja se dodirom, putem tipki na volanu ili prečaca pored ekrana koji vas dovode do svih glavnih menija. Nismo probali koristiti multimediju u rukavicama, ali vjerujemo da postoje potencijalni problemi zbog sitnih prečaca.

Kako se mogu povezati?

Bluetoothom, AUX kabelom, USB-om i Wi-Fi mrežom. Vjerujemo da se većina vlasnika ovog automobila drži primarno dobrog, starog, provjerenog radija.

(Ne)obična instrument tabla?

Obična da običnija ne može biti. Lijevo okretaji, desno brzina, u sredini neke manje bitne informacije.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

3.0 dizelaš sa 6 cilindara posloženih u V konfiguraciju koji ispucavaju 225 konjskih snaga.

Što mijenja brzine?

Automatski mjenjač s 8 stupnjeva.

Koliko troši?

Više od Golfa 2.0 TDI, manje od Golfa R.

Koliko je ekološki?

Nećemo odgovoriti na ovo pitanje. Ne zato što je brojka jako loša, nego zato što je to stvarno nebitno.

Pogon je na…?

Onu veliku crno-crvenu naljepnicu koja se nalazi na boku.

DOJAVE IZA VOLANA

Osjećat ćete se kao da ste u autobusu. Sama veličina ovog automobila ulijeva ogromnu dozu samopouzdanja da čak na tren shvaćamo zašto su ogromni pick-upovi poznati u Sjedinjenim Američkim Državama. Dizelaš od 225 konja i više je nego dovoljan za putnu brzinu na autocesti ili za preticanja po okolnim cestama.

S Amarokom bi u gradu mogli nailaziti na probleme, primarno zbog gabarita. Noviji hatchback jedva stane u parkirno mjesto Garaže Langov Trg, stoga s jednim više od 5 metara dugačkim i skoro 2 metra visokim Amarokom tamo nemate što tražiti. Iako, prednji i stražnji parking senzori neophodna su stavka na ovom automobilu i uvelike olakšavaju manevriranje.

U Amaroku jednostavno sve odaje dojam čvrstoće i funkcionalnosti. Nećete naći finije materijale, ali ćete biti sigurni da sve funkcionira kako treba i da je napravljen za najteže zadatke, kako na cesti tako i izvan nje.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Ovaj Amarok nije na prodaju pa ćete za cijene morati otvoriti oglasnik.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Izbor mudrog čovjeka.

Next
Next

Stvarno je Superb.