Službeno ASTRAktivna!

Opel Astra 1.6 CDTi Enjoy

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Opel Astra - Omiljeni izbor među mikro, malim i srednjim poduzetnicima.

Koje je boje i veličine?

Naša je bila crne boje, ali pri razgledavanju parkinga vidjeli smo i crvenu, bijelu, plavu, sivu... sve su ASTRAktivne. Veličina je negdje kao i VW Golf - dovoljno za grad i za autocestu, ali i za makadam.

Kakva su svjetla?

Halogena s LED dnevnima i stražnjima. Nažalost ili na sreću nećete moći cijeli radni dan provesti “čekajući” u servisu da vam promjene skupu ksenonku.

Kakvi su kotači?

Idealni za gradske rupe. S obzirom na veličinu, 205/55/R16, ne uzrokuju ni rupe u novčaniku kada dođe “onaj” trenutak.

Hvata li poglede?

Da biste to ostvarili, morate ju parkirati pored barem još dvije jer, Astra, sama po sebi nije upadljiv auto.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Na sjedala u Astri uvijek možete sjesti, a na naslon se osloniti. Volan je također u prosječnom tonu, ali istaknuti ćemo da su u Opelu ozbiljno shvatili riječ multifunkcionalni. Ručica mjenjača nam se najviše svidjela. Zanimljivog je oblika i super nam je gumbić kojeg je potrebno stisnuti kako bi prebacili u rikverc.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Krenimo sa zanimljivim mjestima. Mobitel više-manje bilo koje veličine možete staviti neposredno ispod kontrola klime. U pretinac lijevo od volana stanu vam ključevi od raznih garažnih i uredskih prostorija. U pretincu ispod centralne konzole stane stara i nova inačica ENC-a zajedno s danas prijeko potrebnim dezinficijensom. Masku uvijek možete objesiti negdje, a kovanice i vizitke, ako ih imate pri sebi, možete pospremiti u za to predviđeno mjesto u pretincu ispred suvozača.

Što ima zanimljivo od opreme?

Ova Astra kao i veliki broj ostalih upakirana je u Enjoy paket opreme. On bi trebao sugerirati kako ćete uživati u pozamašnoj opremi svoje Astre, i to nije netočno. Uživat ćete u dvozonskoj automatskoj klimi. Uživat ćete u tempomatu (isto ne mogu reći neki vlasnici Audija A3), Uživat ćete u samozatamnjujućem središnjem retrovizoru (isto ne mogu reći neki vlasnici Audija A4). Također ćete uživati i u multimediji, ali o tome kasnije. Sve u svemu uživat ćete u Enjoy paketu opreme.

Prtljažnik?

Dovoljno dobar za većinu registriranih djelatnosti pri Sudskom registru.

Situacija na stražnjoj klupi?

Trojica kolega se mogu nagurati straga za službeni put.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Opelovi inženjeri u Astru su instalirali ekran veličine manjeg tableta (7”) na vrh središnjeg grebena. Grafike su prilično sitne i mračne, ali bar su se programeri potrudili ugraditi brojne funkcionalnosti koje su jednostavno i lako dostupne. Sviđa nam se što se netko u Opelu sjetio napraviti mat ekran koji ne stvara odbljesak. Gotovo sve što želite odabrati dostupno vam je putem touchscreena, osim pojačavanja/stišavanja glazbe ili promijene pjesme/radio stanice. ‘Pohvale’ za gumb na kojem je nacrtana kućica jer u koji god izbornik zalutali ona vas uvijek vraća kući.

Usporedba s konkurencijom?

Naravno da će u direktorovom Audiju biti bolja, ali kada ovu usporedimo s onom iz VW Golfa VII, Seat Leona ili KIA-e Ceed, možemo zaključiti da je dostatna, ako ne i jednostavnija od drugih.

Kako se mogu povezati?

Vi i kolega koji se trenutno vozite u službene svrhe kao i ostali kolege unutar poduzeća mogu se povezati Bluetoothom, USB i AUX kabelom. Novi i mladi kolege mogu iskoristiti Apple CarPlay i/ili Android Auto. Nažalost, povezivanja s kolegicama nismo imali prilike isprobati, a i da jesmo ne bi vam smjeli reći.

(Ne)obična instrument tabla?

Svi podaci o vožnji koji bi vas mogli zanimati su vidljivi. Realno, jedino vam je bitno da su okretaji motora blizu crvenog.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Motor zapremine 1600 kubika u kojem živi 110 konja. Piju isključivo dizel kupljen na R1 račun i kada su upregnuti u službene svrhe podivljaju.

Što mijenja brzine?

Konjske snage na cestu prenosi 6-stupanjski ručni mjenjač s R načinom rada. Nekima Rikverc, nekima Race.

Koliko troši?

U službene svrhe vjerojatno 8 litara, ali u privatne 6 litara.

Pogon je na…?

Na prednje kotače osim kada ste na makadamu, tada ste Rally vozač, a Rally auti su 4x4.

DOJAVE IZA VOLANA

Dojave iza volana krećemo u gradskom okruženju jer je upravo to mjesto gdje ćete naći najviše primjeraka najpoznatijeg Opelovog vozila. Čak i kada vam “izoštravanje” vida u satima poslije ponoći ne radi najbolje, Astru ćete zasigurno prepoznati jer uz nju dolazi zvuk ‘Keš ili kartica’ ?

Šalu na stranu, Astra u gradu blista. Ako niste teški na gasu, potrošnja će tvrdoglavo stanovati ispod 6 litara. Vozačka pozicija je malo viša u odnosu na konkurente što nekima predstavlja problem, a drugima odgovara. Volan je ugodan pod rukom, brzine se lako mijenjaju, a parkiranje u uskim gradskim ulicama olakšavaju prednji i stražnji parking senzori koji konkurentima nerijetko fale.

Na autocesti ne očekujte dobra međuubrzanja, ovaj automobil nije ni stvoren za to, ali najvišu legalnu brzinu na autocesti postižete bez problema i sretni ste kada vidite koliko automobil troši goriva pri toj brzini.

Magistralu nećemo komentirati, pretpostavljamo da ćete se tamo jedino naći ako vam gazda kaže da firma ne plaća cestarinu, a onda vam kako se automobil ponaša u okukama ionako nije prva stvar na umu.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koje su mi alternative?

Ako vam firma nabavlja isključivo Opele onda ih nemate. Ako si kupujete privatno alternativa ima iz Njemačke, Španjolske, J. Koreje, Japana… u prijevodu VW Golf VII, Seat Leon, Kia Ceed, Honda Civic….

Koliko košta?

Za našu ste morali izdvojiti 85.000,00 HRK s PDV-om.

Kako ga mogu nabaviti?

Ostale možete pogledati na linku:


Previous
Previous

Mog’a bi još 400 ‘iljada.

Next
Next

IzGLAncan, eleGLAntan i GLAmurozan.