Ona nije vaša, nego ste vi njeni.

Alfa Romeo Giulia Veloce Q4

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Danas uživamo u društvu jedne Giulie, Alfa Romeo Giulie.

Koje je boje i veličine?

Krasi ju smeđa metalik boja koju fotografije ne mogu dočarati, ali na proljetnom suncu jednostavno oduševljava. Odgojeni smo da djevojku nije pristojno pitati za veličinu.

Kakva su svjetla?

Oči joj sjaje u Bi-Xenon tehnologiji s LED trepavicama te prate svaki zavoj.

Kakvi su kotači?

Izrazito elegantni veličine 18 cola. 19 Vam ne treba.

Hvata li poglede?

Hvata li Monica Bellucci poglede? Možemo dalje.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Uživat ćete u zagrljaju električno podesivih kožnih sjedala boje konjaka. Sportski volan na kojem se nalazi tipka za paljenje će u svakome probuditi želju za vožnjom. Nadalje, ručica mjenjača kao i plastika koja ju okružuje taktilno nisu na razini ostatka interijera. Nećemo završiti, a da ne spomenemo fenomenalne metalne papučice za promjenu brzina na stupu volana. Sigurno nisu “ posuđene “ od Ferrarija ;).

Gdje mogu pospremiti stvari?

Na sva standardna mjesta uobičajenih dimenzija, poput pretinaca za rukavice i pretinaca u vratima. Iako poklopac pretinca u središnjoj konzoli izgleda kao da u njega možete pospremiti sve stvari za ljetovanje. Podizanjem spomenutog otkriva se pretinac u koji jedva stane čašica espressa. No, Talijani su mislili i na to, držač za čaše ima poseban umetak za čašicu omiljenog pića Talijana.

Što ima zanimljivo od opreme?

Oprema je zapravo najnezanimljiviji dio ovog auta, ali moramo istaknuti neke stvari poput ispodprosječne kamere za vožnju unatrag i ugodnog grijanja sjedala i volana. Također, električno preklopivi retrovizori koji se ne otvaraju otključavanjem, kao kod većine, već tek paljenjem. DAB radio će vam mnogo značiti ako baš inzistirate slušati Radio Dalmaciju u Zagrebu ili Radio Sljeme u Splitu. Zanimljivo je i ono što Giulia ne nudi, poput full-LED farova i digitalne instrument table.

Situacija u prtljažniku?

Kao i kod konkurencije, dosta dok ne postane premalo i kajete se što niste kupili karavana…ha ha Alfa ga ni ne proizvodi.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Isto pitanje ćete se i Vi zapitati prvi puta kada sjednete u ugašenu Giuliju, no paljenjem, nadoplaćeni 8.8” ekran oživljava. Blago je zakrenut prema vozaču što nas uvijek veseli, grafike i veličina teksta su ispodprosječne za klasu, ali ne i loše. S obzirom na to da ionako više volimo voziti Alfe nego se igrati s ekranima, nećemo se previše žaliti.

Kako se koristi?

Pored ručice mjenjača nalazi se kotačić za upravljanje potpomognut gumbima za prečace. Korištenje je jednostavno u pokretu i pri stajanju jer osim navigacije i multimedije teško da ćete pronaći razlog za korištenje istog.

Kako se mogu povezati?

USB priključcima koji se nalaze odmah ispod kontrola klimatizacije i u središnjem pretincu. Osim toga, na raspolaganju je i Bluetooth te ako ste nadoplatili, Apple Car Play I/ILI Android Auto. Kupac našeg vozila nažalost nije, a s obzirom na to da je žičani, ne bi ni mi :).

(Ne)obična instrument tabla?

Jasni i pregledni analogni instrumenti između kojih se nalazi ekran s osnovnim funkcionalnostima poput radio stanice, potrošnje, digitalnog prikaza brzine i skromnog prikaza navigacije.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

2.2 Multijet dizelski motor od 210 konjskih snaga - Zaslužuje oznaku Veloce.

Što mijenja brzine?

8-stupanjski ZF automatik. Nijemac, ali bar znamo da će dugo mijenjati brzine.

Koliko troši?

Pije samo 8,5 L finog talijanskog dizelskog goriva na 100 km.

Koliko je ekološki?

Iz dvije prave ispušne cijevi izlazi po 61g CO2 na 100 km pa računajte ako Vas baš zanima.

Pogon je na…?

Q4 = na sva 4 kotača. Zadnja dva su uvijek tu, a prednji kada Vam baš zatrebaju.

DOJAVE IZA VOLANA

Ljudi su uvijek opravdavali kupnju Alfe njenim voznim karakteristikama, dizajnom... dušom. U recentnije vrijeme dizajn je bio ono što vas je moglo otjerati iz salona nekog od renomiranih njemačkih brendova. Dolaskom Giulie na tržište stvari se znatno mijenjaju. Vozne su karakteristike stavljene u prvi plan te jedini ozbiljan konkurent na tom području ostaje BMW serije 3.

Giulia ima tri opcije vožnje koje se mijenjaju vrtnjom “ D.N.A. “ kotačića na centralnoj konzoli. Pa krenimo redom - “ D “ koji označava dynamic savršen je za brzu magistralnu cestu, uz more naravno. “ N “ koji označava normal zapravo je ono što u drugim automobilima predstavlja sport mode, u toj postavci je živahna, dinamična te je ovaj mode savršen za malo entuzijastičniju vožnju bržim prometnicama. Za kraj nam ostaje “ A “ koji označava all-weather mode, no naš zaključak je da je to zapravo postavka za opuštenu gradsku vožnju s obzirom na to da Alfa brzine mijenja na nižim okretajima i osjetno sporije.

Sve u svemu, teško je opisati vožnju Giulie jer je nemoguće tekstom prenijeti odličan osjećaj za volanom, no svakako možemo preporučiti da probate Giuliu prvom prilikom jer je Alfa napokon vratila vozački duh svojim automobilima.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Testirani primjerak iziskuje 32 482 €.

Kako ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

Ovo nije Volvo vaše tetke iz Švedske!

Next
Next

Ne bi vam ŠKODilA u garaži.